57 Reacties
één maand geleden
Gewoon meteen doorpakken op de "nieuwe" tijd en dan is er hier niks aan de hand. Nou snap ik dat het niet voor elk kind zo werkt maar hier gaat dat top
één maand geleden
Reactie op Thamara80
Hoe bedoel je doorpakken op de nieuwe tijd ?
Niet schuiven met bedtijden in de huidige tijd gaan ze hier tussen half 6/6 uur op bed, met de nieuwe tijd (wintertijd) hou ik gewoon dezelfde tijd aan
één maand geleden
Reactie op Thamara80
Ja die flow is dan 05.00-05.30 tot maart 🥳🥳
😅😅😅
Jaa ik spreek voor ons zelf van go with de flow😅 ons zoontje is namelijk heel wisselend wakker en als hij een keer om 6 uur wakker is dan kletst hij heel zachtjes in bed en haal ik hem er echt nog niet uit.
Ik hoop voor jullie dat t mee mag vallen! Heb dus verder helaas geen tips..
één maand geleden
Reactie op Thamara80
Ach ja het is wat het is … probeer dan maar dankbaar te zijn dat we wakker ...
Ik moet hier even om glimlachen.. je hebt helemaal gelijk natuurlijk, knap staaltje omdenken.. Maarrrr.. zo denk ik er smorgens meestal niet over na een gebroken nacht en dan zo vroeg wakker.. en dat inmiddels al zo'n 5 jaar 🤣
één maand geleden
Wij zijn hier, in tegenstelling tot de meesten blijkbaar, al een week bezig met haar bedtijd een uurtje oprekken.
‘s middags iets later naar bed en ‘s avonds ook later naar bed. De laatste tijd sliep ze heerlijk van 19.30/20.00 tot 7.30/8.15, we mogen echt in onze handjes knijpen I know.
Dus terug naar 7.00 uur willen we eigenlijk liever niet, dus we dachten we proberen het gewoon met oprekken. Gaat eigenlijk de hele week al top, het later naar bed gaan trekt ze goed. Gisteravond sliep ze pas om 20.50 uur haha. Ja wij hebben korte avondjes voor onszelf deze week, maar dat nemen we voor lief.
Ben erg benieuwd naar zondagochtend haha, dan bepalen we daarna wel of we dit de volgende keer hetzelfde zullen aanpakken.
Laten jullie allemaal weten hoe laat het zondagochtend was?
één maand geleden
Reactie op EsAaEn
Wij zijn hier, in tegenstelling tot de meesten blijkbaar, al een week bezig ...
Ja oprekken heeft alleen zin als ze daardoor ook in de ochtend later wakker worden … als ze bij ons om 21.00 of 22.00 naar bed gaat is ze gewoon vroeg wakker ..
Fijn voor je dat het lukt !