15 Reacties

één dag geleden

Hier normaal echt top van idd 19 tot 7 met uitzonderingen, dw laatste week klokslag 5 dus ik hou m'n hart vast 😭🤣

één dag geleden

Gewoon meteen doorpakken op de "nieuwe" tijd en dan is er hier niks aan de hand. Nou snap ik dat het niet voor elk kind zo werkt maar hier gaat dat top

één dag geleden

Reactie op BAMPatricia

Gewoon meteen doorpakken op de "nieuwe" tijd en dan is er hier niks aan de ...
Hoe bedoel je doorpakken op de nieuwe tijd ?

één dag geleden

Reactie op Nickky

Hier normaal echt top van idd 19 tot 7 met uitzonderingen, dw laatste week ...
Oh jee …. 😅

één dag geleden

Reactie op Thamara80

Hoe bedoel je doorpakken op de nieuwe tijd ?
Niet schuiven met bedtijden in de huidige tijd gaan ze hier tussen half 6/6 uur op bed, met de nieuwe tijd (wintertijd) hou ik gewoon dezelfde tijd aan

één dag geleden

Reactie op BAMPatricia

Niet schuiven met bedtijden in de huidige tijd gaan ze hier tussen half 6/6 ...
Oh zo ja … ja waarschijnlijk gaan ze dan de avond een uurtje eerder naar bed dan de dag ervoor … iets vroeger avond 😉

één dag geleden

Nooit iets bijzonders gedaan met winter en zomertijd eigenlijk.

één dag geleden

Wij doen nooit iets bijzonders met het verschuiven van de klok. Gewoon go with de flow:)

één dag geleden

Reactie op JuliaL

Wij doen nooit iets bijzonders met het verschuiven van de klok. Gewoon go w ...
Ja die flow is dan 05.00-05.30 tot maart 🥳🥳

één dag geleden

Reactie op JuliaL

Wij doen nooit iets bijzonders met het verschuiven van de klok. Gewoon go w ...
Nee ben daar ook niet van maar 05.00-05.30 wordt dan wel even wennen .. ach voor je het weet is het weer maart 😂

15 uur geleden

Vorig jaar had meneer nog geen ritme, maar nu wel. Gaat rond 7 naar bed en wordt meestal tussen 6 en 7 wakker. Wij gaan dus vanaf donderdag zijn ritme iedere dag met een kwartier verschuiven. Zolang hij genoeg afleiding heeft lukt dit meestal wel 😊

14 uur geleden

Reactie op Thamara80

Ja die flow is dan 05.00-05.30 tot maart 🥳🥳
😅😅😅 Jaa ik spreek voor ons zelf van go with de flow😅 ons zoontje is namelijk heel wisselend wakker en als hij een keer om 6 uur wakker is dan kletst hij heel zachtjes in bed en haal ik hem er echt nog niet uit. Ik hoop voor jullie dat t mee mag vallen! Heb dus verder helaas geen tips..

14 uur geleden

Reactie op JuliaL

😅😅😅 Jaa ik spreek voor ons zelf van go with de flow😅 ons zoontje is nam ...
Ach ja het is wat het is … probeer dan maar dankbaar te zijn dat we wakker mogen worden 🙏💜

12 uur geleden

Reactie op Thamara80

Ach ja het is wat het is … probeer dan maar dankbaar te zijn dat we wakker ...
Zo is het ook! 🥰