Slapen jullie kindjes de voorbeeldige 12 uur achter elkaar van 19.00 -07.00 ..
Is heel leuk dat advies om het iedere dag iets op te schuiven zodat 19.00 dan 20.00 wordt 😁.
Maar die van mij slaap tussen de 10 en 11.5 achter elkaar maar echt wisselend ..
Ze is altijd een vroege vogel geweest en 3 weken geleden had ze 1,5 week ineens dat ze rond 07.00-07.30 wakker werdt maar dat is sinds een week over 😴..
Dus kijk erg op tegen de wintertijd 🤪
Vandaag had ze toevallig een rare slaapdag. Dus hebben haar 2x op bed gelegd ipv 1x. En dan om 8 uur naar bed. Morgen weer om 8 uur naar bed en dan normale ritme weer aannemen. Hopen dat het werkt
Ik heb hier altijd de ongeschreven regel tot 7uur 'proberen' om te slapen, na 7 uur eruit. Nu scheelt het dat die van mij gemakkelijk een tijdje kan liggen kletsen in bed en niet zo snel huilt. maar word hij vroeg wakker krijgt hij wat te drinken en gaat hij weer terug.
Van de week werd hij 10 over half 6 perongeluk wakker door mijn man, heb hem te drinken gegeven, net gedaan of het nog nacht was en weer terug gelegd.. daarna sliep hij tot 8:30😅
Dus morgen nog prima als hij iets eerder komt, maar vanaf de dag erna gaan we wel weer terug naar tot 7:00 proberen om te slapen. Als hij huilt gaan we er uiteraard wel naar toe en desnoods leggen we hem even tussen ons in😊
Mijn zoontje is ook al vanaf 5 uur wakker🫣 gister pas 20:15 in bed gelegd ...
Onze dochter was in de
Middag laat wakker dus die ging pas 21.15 naar bed gister … en vanochtend 05.45 wakker en uiteindelijk 06.30 eruit ..
Hier maakt dat ook nooit uit later naar bed