57 Reacties

één maand geleden

Reactie op SLK1987

Hier altijd al een vroege vogel gehad. Tussen 5 en half 6 wakker dus het ka ...
Oh jeetje .. hopelijk gaat er een wonder gebeuren 😝

één maand geleden

Misschien iets later naar bed, maar eigenlijk doen we er nooit wat mee 🤣 De volgende dag zitten we eigenlijk al weer gelijk in het goede ritme 🤪

één maand geleden

Reactie op sssst

Misschien iets later naar bed, maar eigenlijk doen we er nooit wat mee 🤣 D ...
Haha dit herken ik dus zo goed! Geen poespas gewoon normaal doen en niks aan de hand, hier werkt dat gelukkig prima

één maand geleden

Vandaag had ze toevallig een rare slaapdag. Dus hebben haar 2x op bed gelegd ipv 1x. En dan om 8 uur naar bed. Morgen weer om 8 uur naar bed en dan normale ritme weer aannemen. Hopen dat het werkt

één maand geleden

Ik heb hier altijd de ongeschreven regel tot 7uur 'proberen' om te slapen, na 7 uur eruit. Nu scheelt het dat die van mij gemakkelijk een tijdje kan liggen kletsen in bed en niet zo snel huilt. maar word hij vroeg wakker krijgt hij wat te drinken en gaat hij weer terug. Van de week werd hij 10 over half 6 perongeluk wakker door mijn man, heb hem te drinken gegeven, net gedaan of het nog nacht was en weer terug gelegd.. daarna sliep hij tot 8:30😅 Dus morgen nog prima als hij iets eerder komt, maar vanaf de dag erna gaan we wel weer terug naar tot 7:00 proberen om te slapen. Als hij huilt gaan we er uiteraard wel naar toe en desnoods leggen we hem even tussen ons in😊

één maand geleden

Was bezig met rekken savonds. Maar madame vond een middagdut van 40min genoeg vandaag 😂 om 18u dus knockout in bed, gaat leuk worden morgenochtend

één maand geleden

Reactie op Adb13

Was bezig met rekken savonds. Maar madame vond een middagdut van 40min geno ...
Alsof ze het voelen! Hier idem 😫

één maand geleden

Hier al wakker vanaf 4:45 nieuwe tijd 😑 Er komen op het moment heel wat tanden door en dan is meneer vaak al vroeger wakker. Wat een feest 😂

één maand geleden

Mijn zoontje is ook al vanaf 5 uur wakker🫣 gister pas 20:15 in bed gelegd maar heeft niet geholpen haha

één maand geleden

Reactie op il92

Mijn zoontje is ook al vanaf 5 uur wakker🫣 gister pas 20:15 in bed gelegd ...
Jep same 😂

één maand geleden

Kwart over 6 nieuwe tijd, helemaal prima wekker zou toch om half 7 gaan🤣🤣

één maand geleden

07:06 en slaapt nog... huh? Maar, prima 😅

één maand geleden

Zoontje werd 6:10 wakker, gezegd dat ie nog even moest gaan slapen en hij ligt nu nog te slapen 🥰 (7:10)

één maand geleden

Reactie op Felimba

Zoontje werd 6:10 wakker, gezegd dat ie nog even moest gaan slapen en hij l ...
Lekker hoor …. Fijn dat die dat begrijpt 😂.. Hier 05.45 wakker toen is ze weer even gaan slapen tot 06.30… helemaal prima

één maand geleden

Reactie op Moesje3

07:06 en slaapt nog... huh? Maar, prima 😅
Lekker hoor…. Hier uiteindelijk 06.30

één maand geleden

Reactie op BAMPatricia

Kwart over 6 nieuwe tijd, helemaal prima wekker zou toch om half 7 gaan🤣🤣 ...
Hahaha ja goede timing…. Hier ook 06.30

één maand geleden

Reactie op Thamara80

Hahaha ja goede timing…. Hier ook 06.30
Jaaa haha

één maand geleden

Reactie op il92

Mijn zoontje is ook al vanaf 5 uur wakker🫣 gister pas 20:15 in bed gelegd ...
Onze dochter was in de Middag laat wakker dus die ging pas 21.15 naar bed gister … en vanochtend 05.45 wakker en uiteindelijk 06.30 eruit .. Hier maakt dat ook nooit uit later naar bed

één maand geleden

Reactie op EsseBb

Hier al wakker vanaf 4:45 nieuwe tijd 😑 Er komen op het moment heel wat ta ...
Heel goed getimed … 🥲😵‍💫 Straks krijg je extra slaap als de tandjes door zijn .. dat voelt dan echt als een cadeautje 😉

één maand geleden

Hier gingen we er vanmorgen om 6:40 nieuwe tijd uit, best netjes🫣