21 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden precies het zelfde probleem met ons tweeling, wij hebben nu trip trap stoel met een baby schaal er in gekocht ik wou dat we dit eerder hadden gedaan wat een uitkomst

2 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo giraffe met babyschaal en zijn er super blij mee.

2 jaar geleden

Tripp trapp stoel met baby inzet is ideaal! Bij de oudste ook gebruikt! Heb ook een wipstoel van baby bjorn en die is ook super handig! Licht gewicht dus heel makkelijk te verplaatsen

2 jaar geleden

Wij hebben een babybjorn wipstoel! Best prijzig maar vind het echt een hele fijne wipstoel omdat hij ook echt kan wippen! En idd zoals hierboven genoemd het Newborn kuipje van de stokke stoel, zowel die van de steps als de trip Trapp is fijn. Die van de steps is zowel wipstoel als Newborn kuipje, ook heel fijn!

2 jaar geleden

Babybjorn. Vond ze echt achterlijk duur maar heb er eentje tweedehands gekocht en het is toch echt wel een fijn ding. Alleen met hapjes geven leg ik er wel een kussen oid achter want hij wipt anders wel erg enthousiast door.

2 jaar geleden

Hier ook: stokke stoel met baby inzet + baby bjorn. Tweede hands of Vinted ook genoeg online! Beste investering ooit

2 jaar geleden

Wipstoel Baby Björn en echt heel fijn! Tip: check Vinted! Staan goede deals. Nog een tip: je kunt losse hoezen kopen. Dus je kunt ook een hele goedkope tweedehandse kopen (die bijvoorbeeld heel vervuild is) en dan een nieuwe hoes.

2 jaar geleden

Maxi cosi kori bevalt goed. Nu met hapjes geven ook ideaal.

2 jaar geleden

Chicco wipper heeft heel handige pootjes die je kan uitvouwen als je niet wilt dat de kleine kan wippen. Ook meerdere zit/lig standen 😄

2 jaar geleden

Qute wipstoel. Vrij log, stevig ding maar voor hapjes perfect. En super betaalbaar. Ik Houd niet zo van die 'licht ontvlambare' wipdingen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Trippy

Chicco wipper heeft heel handige pootjes die je kan uitvouwen als je niet w ...
Wij vinden deze ook prima!

2 jaar geleden

Hier ook lichte frustratie op de wipstoel. Wat wij nu vaak doen is gewoon in de maxicosi der bij zetten hierin vind hij veel met steun

2 jaar geleden

Baby Björn! Zou fijn! We nemen hem overal mee naar toe! M’n vriendinnen en zussen hebben hem ook en niemand kan meer zonder :) echt een aanrader!

2 jaar geleden

Nuna Leaf. Wipt niet maar gaat heen en weer. Je kan hem ook 'op slot' zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Trippy

Chicco wipper heeft heel handige pootjes die je kan uitvouwen als je niet w ...
Wij ook erg tevreden over deze! Speel boog erbij is ook fijn en kussentjes makkelijk even tussendoor te wassen

2 jaar geleden

Super bedankt voor de reacties! Wij gaan eens even oriënteren 🤗🥳

2 jaar geleden

Chicco wipstoel hebben wij juist weggedaan. Wat een onding. Kleine zit er nooit helemaal lekker in, zakte altijd weg. Die baby inzet is helemaal compleet nutteloos. Maar dat is mijn mening he 🥲

2 jaar geleden

Wij hebben deze, ook voor kindje 3 zijn we er nog steeds erg blij mee. Moet zeggen dat we qua hapjes de stokke newborn set gebruiken maar dit stoeltje vinden we ideaal. Zit ook een muziekje en trilfunctie bij. Die trilfunctie gebruiken wij bijvoorbeeld als ze moet poepen en het wil niet. Gegarandeerd na 5 minuten een poepluier😅.

2 jaar geleden

Onze kleine is ontzettend blij met zijn BabyBjörn stoel! Hij kan er comfortabel in loungen en als hij een actieve bui heeft (bijna altijd wel 🤣) kan hij er fijn naar hartelust in schoppen en friemelen. Ik heb gewoon een nieuwe gekocht want ik dacht, over 2 jaar tijd is dat makkelijk de moeite waard. En voor mijn schat heb ik dat zeker over! ❤️

2 jaar geleden

Nuna Leaf!