6 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben er ook 1 voor de oudere kinderen. Ik denk dat het pas het leukst is vanaf 15 maanden.

7 maanden geleden

Ik heb deze ook aangeschaft gebruik hem nu als badje mijn tweeling vind het geweldig straks probeer ik het lekker buiten

7 maanden geleden

Hier zit ze er al met regelmaat in en vindt t fantastisch. Ze laat y zand door dr handjes glijden, stopt t in n emmertje, klimt de zandbak in en uit. Ze kan zich er zo anderhalf uur in vermaken. Echte aanrader

7 maanden geleden

Onze zoon van 10 maanden vind het echt heerlijk! Hebben de zandbak al voor de oudste, ook gewoon zo'n schelp. Hij kruipt er zelf in en zit dan gewoon in het zand te knijpen en slaan 🥰. Speelrijst van grote broer vind hij ook heerlijk om gewoon aan te voelen en doorheen te wrijven.

7 maanden geleden

Reactie op Nickky

Onze zoon van 10 maanden vind het echt heerlijk! Hebben de zandbak al voor ...
Stopt hij het zand niet in z’n mond?? 🫣😅Mijn zoontje is ook 10 maanden en wil voor hem ook graag een zandbak maar hij stopt alles in z’n mond 🙃

7 maanden geleden

Reactie op SW1985

Stopt hij het zand niet in z’n mond?? 🫣😅Mijn zoontje is ook 10 maanden en ...
Haha ja hij heeft het zeker in zn mond gestopt maar is bij die ene keer gebleven 😂, als hij het nu wilt doen zeg ik nee en meestal is het dan goed! Flinke slok Water daarna en niks aan de hand 😂