8 Reacties

8 maanden geleden

Misschien doe je dit allemaal al, maar ik sliep met een kussen tussen mijn knieën en verder probeerde ik overdag mijn heupen zo min mogelijk te belasten, dus zo min mogelijk dingen waarbij ik op 1 been moest staan. Stomme dingen zoals een broek zittend aantrekken. Verder deed ik ook mijn best om gedurende de dag zo recht mogelijk te staan en te zitten, dus niet met mijn benen gekruist en als ik stond echt het gewicht over twee benen verdelen. Met 38+5 ben je een heel eind op weg, sterkte met de laatste loodjes!

8 maanden geleden

Reactie op annemyriem

Misschien doe je dit allemaal al, maar ik sliep met een kussen tussen mijn ...
Ja die dingen doe ik inderdaad ook allemaal al. Echter is het puur en alleen in bed. Zodra ik in beweging ben is het over…

8 maanden geleden

Even bij de bekken fysiotherapeut langs. Die kan ook nog goede tips geven!

8 maanden geleden

Reactie op lovee-lisa

Ja die dingen doe ik inderdaad ook allemaal al. Echter is het puur en allee ...
Ik had hier ook bij beide zwangerschappen last van elk uur in de nacht moest ik omdraaien omdat het pijn deed

8 maanden geleden

Slapen met een voedingskussen

8 maanden geleden

Bekkenbodemfysio, rondjes draaien op een yogabal (voor het slapen en als je snachts pijn hebt). Overdag voldoende rust houden. Hielp allemaal wel iets, maar niet veel. Beste wat hielp was bevallen 🤭 daarna ging het steeds een stukje beter. Succes! En loop jezelf na de bevalling niet voorbij want dan kunnen de klachten terugkomen

8 maanden geleden

Oh zo herkenbaar! Bij mijn tweede ook extra veel last van gehad en vaak 's nachts rondjes gelopen. Wat bij mij hielp was een kussen tussen mijn knieën, maar ook echt t/m de voeten. Die voeten zijn belangrijk, dan is de hoek in je heup anders. En een kussentje in mijn rug hielp ook een beetje. En een flink hard matras hielp ook, maar dat is wat lastiger te regelen natuurlijk

8 maanden geleden

Sterkte! Komt echt goed uiteindelijk, dit is niet voor altijd