10 Reacties
3 jaar geleden
Nee niks meegenomen. Sfeerlicht was gewoon aanwezig. Beddengoed werd zo smerig dat ik blij ben dat het de lakens van het zkh waren 😂😂
Enkel mn oordopjes meegenomen zodat ik muziek kon luisteren vanaf mn telefoon en mn tablet om de tijd te doden. Maar beide niet gebruikt
3 jaar geleden
Nee niks meegenomen. Sfeerlicht was gewoon aanwezig. Beddengoed werd zo sme ...
Precies dit hahaha, ik had een boek mee om te lezen maar zelfs daar niet aan toegekomen🤣 Gelukkig inderdaad gewoon normale verlichting op de kamer, zelfs een klein lampje bij mijn bed 😊
Beddengoed werd 2x per dag verschoond de eerste dagen, dus dan had ik wel heel veel setjes mee moeten nemen😅
3 jaar geleden
Wij hadden 1 grote tas mee met “sfeermakers”. Uiteindelijk ging de bevalling zo snel dat ik letterlijk niks heb gebruikt. Alleen een bevallingstopje heb ik nog aangedaan en 3 dextro’s gepakt. Verder had alles thuis kunnen blijven.
Achteraf wel jammer want ik had een zoutlampje, diffuser, deken en fantastische play listen. Alles erop en eraan. Ook had er ik wel behoefte aan tijdens de bevalling. Maar ik ben van weeen om de 6 min naar weeen om de 2 min gegaan binnen 30 min. Dus toen we eenmaal in het ziekenhuis waren mocht mijn man mijn hand niet meer loslaten en dus niks pakken 😂
3 jaar geleden
Wij hadden alleen een muziekbox mee. Deze wel gebruikt, maar het duurde bij mij wat langer ivm de inleiding
3 jaar geleden
Als ik had gewild had ik er niet eens tijd voor gehad😂 kwam om half 11 in het ziekenhuis, 12 uur 10 cm en om 14:11 is hij geboren.
Je moet doen wat voor jou goed voelt, als jij het fijn vind om spullen van thuis mee te nemen voor sfeer dan moet je dat gewoon lekker doen 😁
3 jaar geleden
In de bevalkamers in het JBZ Den Bosch hebben ze dimlichten, felle medische spotlight lamp gaat alleen aan als de vk van onder aan het werk moet. En de verpleegkundige deed bij ons de gordijnen dicht, zelf niet eens aan gedacht.
Hier niks meegenomen, tijdens opvangen vd weeën had ik m'n ogen dicht en zat ik in mijn eigen wereldje.. we stonden 3 uur na de bevalling alweer buiten, dus ook daarna niet nog bedacht iets op te hangen.