8 Reacties

2 dagen geleden

Dit is de rugdrager die ik evt op het oog heb. Deze is wel wat compacter, maar alsnog een groot ding. 😜

2 dagen geleden

Is denk ik niet hele.aal wat je zoekt maar deze afgelopen zomer mee op vakantie gehad, helemaal top! Zoontje van 4 jaar, 16 kilo kon er ook met gemak in

2 dagen geleden

Wij hebben de wildride! Opzich prima maar ik vind em wel alleen voor kleine stukjes. Je kindje hangt namelijk aan je schouder en dat is best zwaar na een tijdje.

2 dagen geleden

Reactie op Nickky

Is denk ik niet hele.aal wat je zoekt maar deze afgelopen zomer mee op vaka ...
Je kunt heet draagzak gedeelte eraf halen en dan heb je een zitje wat op je rug, zij of buik kan

2 dagen geleden

Reactie op LoLo27

Wij hebben de wildride! Opzich prima maar ik vind em wel alleen voor kleine ...
Dit is ook mijn ervaring. Leuk voor de dierentuin of rondje kinderboerderij, maar niet voor een hike of zo. En mijn man draagt haar dan want voor mij is ze in de Wildride al te zwaar. We hebben voor hikes zo'n rugdrager van Osprey, die zit echt supergoed.

2 dagen geleden

Toddler draagzak?

2 dagen geleden

Ik heb de wildride al een hele poos en ik vind het een heel fijn ding. Het is niet voor een kilometers lange wandeling, want dan wordt het aardig zwaar omdat je schuin tilt. Ik zou ‘m wel aanraden voor er bij.

één dag geleden

Bedankt allemaal! Wij hebben de wildride carrier besteld ✅🥰 Gaan hem vooral gebruiken voor als we ergens naartoe gaan, speeltuin, dierentuin, etc. Dan zien we wel hoe die bevalt! Voor Zuid-Afrika volgend jaar wellicht dan toch de rugdrager, even zien tzt. Draagzak heb ik al, vond mijn dochter toen ze baby was heel erg fijn maar daar krijg ik haar niet meer in! 😅😂