Hii,
Zijn er hier al kindjes begonnen met zindelijkheidstraining of al zindelijk?
Wij zitten nu op dag 5 en hij heeft nog steeds ongelukjes. Hij heeft al wel 2x op het potje geplast en gepoept maar merendeels in zijn broek. Hij begrijpt het concept van plassen in de wc, maar het doen niet😅 of hij is net te laat om naar het potje gaan of hij heeft een lange tijd op het potje gezeten en doet het daarna in zijn broek. Wel komt hij gelijk naar mij toe zodra zijn broek nat is. Nu zit ik met de dillema of ik door moet gaan of stoppen 🤷🏽♀️
Ik heb wel in eenkeer zijn luier uit gelaten en alleen luier aan als hij gaat slapen of naar buiten gaan als hij langer dan 2 uur niet heeft geplast.
Heeft iemand tips? En wat is wijsheid doorzetten of stoppen?