5 Reacties

één dag geleden

Toevallig 2 dagen terug onze dochter voor het eerst op het potje gezet. Wonder boven wonder heeft ze er al op geplast en gepoept! Ik blijf het potje aanbieden op vaste momenten en als ze erom vraagt zet ik haar er ook op. Maar echt zonder luier laat ik haar nog niet lopen.

één dag geleden

Reactie op Ils186

Toevallig 2 dagen terug onze dochter voor het eerst op het potje gezet. Won ...
Wat zijn de vaste momenten bij jou? Mijn dochter is met 3,5 jaar helemaal zindelijk geworden zowel dag als nacht maar had toen cold turkey de luier weg gelaten haha

één dag geleden

Mijn 16 maanden oude zoontje houdt zijn handen bij zijn kruis als hij moet poepen, ik wil dus ook al verder gaan kijken wat ik hiermee kan, ik volg even

één dag geleden

Reactie op K.A.S.

Wat zijn de vaste momenten bij jou? Mijn dochter is met 3,5 jaar helemaal ...
Bij het verschonen van de luier, meestal voor de eetmomenten aan of bij het wakker worden en voor het slapen gaan. Dus bijvoorbeeld: bij het wakker worden, rond fruitmoment, voor het middagdutje, na het middagdutje, rond snacktijd, voor het avondeten en voor het slapen gaan.

één dag geleden

Hier niet perse zindelijkheidstraining, maar van uit interesse van de dreumes zetten we hem sinds z’n eerste verjaardag elke ochtend op de wc (omdat hij dat z’n grote broer zag doen) en doet sinds die tijd bijna elke dag poepen op de wc ‘s morgens. Hij snapt het principe dus prima, alleen heb ik nog niet het idee dat hij kan/wil aangeven wanneer hij moet als hij gewoon beneden aan het spelen is bijvoorbeeld. 🙂