10 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb hetzelfde.. ofja ben zondag gestopt met de pil om volledig voor de 2e te gaan. Alleen merk ik al +- 2 weken veranderingen aan mijn lichaam die me doen denken dat ik toch al zwanger geraakt ben tijdens mijn laatste strip van de pil (die ik ietsjes slordig nam) ik heb al een test gedaan die negatief was. Aangezien ik zondag de laatste pil genomen heb van de strip zou ik wo of do normaliter ongesteld worden maar tot op heden nog niks… toch weer mijn gedachtes die afdwalen of ik misschien al zwanger ben…? Ik wacht het nog maar even af deze week denk ik? Ben benieuwd hoe het bij jou uitdraait uiteindelijk, laat je iets weten? 🫶🏼
2 maanden geleden
Reactie op Irisvk98
Ik heb hetzelfde.. ofja ben zondag gestopt met de pil om volledig voor de 2 ...
Ik ben helaas ongesteld geworden, maar gelukkig wel duidelijkheid. Wij gaan voor de volgende poging😁🍀 Hopelijk heb jij wel een positieve test.
één maand geleden
Reactie op Irisvk98
Helaas ook ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde 😉
Ah wat jammer! In de afgelopen weken niet meer op de app gekeken, maar zal hier nu weer vaker te vinden zijn.. gister een positieve zwangerschapstest🥳🤰🏼🥰
één maand geleden
Reactie op Lindsay1993
Ah wat jammer! In de afgelopen weken niet meer op de app gekeken, maar zal ...
Wauw gefeliciteerd!! Ik werd vandaag juist wakker met bloedingen en terwijl ik zoveel hoop had op dat het deze ronde gelukt was. Hopen op een innestelingsbloeding en geen ingesteldheid…
één maand geleden
Reactie op verevh
Wat fijn!! Gefeliciteerd! Was het de tweede ronde raak?
Ja het was in de 2e ronde raak😃 Heel dankbaar voor.
één maand geleden
Reactie op Irisvk98
Wauw gefeliciteerd!! Ik werd vandaag juist wakker met bloedingen en terwijl ...
Och..😔 Hopelijk inderdaad een innestelingsbloeding🍀Had ik nu en in de vorige zwangerschap ook gehad. En anders ga ik hard voor je duimen dat het de volgende ronde raak is.