10 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter spuugde ook erg vaak door de kunstvoeding van de AH, zeker wel 10 keer per dag. Niet pers茅 heel veel maar dus wel vaak. Dit rook inderdaad erg zuur. Sinds kort zijn wij overgestapt naar kunstvoeding van Kruidvat. Het spugen is sindsdien helemaal over. Wellicht voor jullie ook een optie om een ander merk te proberen?
2 jaar geleden
ik herken het ook van de flesvoeding van Ah. Echt heel goor zuur. Ben toen snel weer teruggegaan naar de oude voeding
2 jaar geleden
ik herken het ook van de flesvoeding van Ah. Echt heel goor zuur. Ben toen ...
oude vertrouwde Kruidvat voeding*
2 jaar geleden
hopelijk werkt het. zo niet volg ik hier.voor tips. onze dochter hetzelfde verhaal.alleen heeft ze kruidvat opvolg melk en spuugt nog steeds
2 jaar geleden
Reactie op MiekjeS88
Het kan per kind verschillen hoor, mijn oudste had het zure door hero en bi ...
we begonnen met borstvoeding maar ook dit kwam eruit. we hebben een hele tijd nutrogen meen ik?? gehad voor allergie毛n. dit leek eerst te helpen maar na een tijdje spuugde ze net zoals voorheen. we kregen het niet vergoed dus weerover naar kruidvat. ze zeggen inderdaad met hapjes dat het beter word maar helaas. ook dit spuugt mevr uit. ook ingedikt met broodmeel en gellilact. alles zonder resultaat. ik blijf lezen voor een tip maar denk dat ik mezelf erbij neerleg dat dochter en ik beide stinken 馃槆
2 jaar geleden
Misschien overdreven voor sommigen maar vind zelf sowieso als je kindje zo ondergespuugd is dat je ze liever verschoont?
Wij hebben van die bandana slabben gekocht (oneindig veel) voor het irritante mondje teruggeven, kwijlen en om soms snot mee op te vegen want vond het ook echt mega irritant en goor op z鈥檔 kleren
Maar als die echt nat geworden is, krijgt die wat schoons aan.