206 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook in juni uitgerekend en zwanger van de derde. Kleine blijft in onze kamer en dan zien we wel hoe en wat. Met de auto zou mij God niet weten hoe ze met ze drieën achterin gaan zitten.
2 jaar geleden
Reactie op Silvanacts
Hier ook in juni uitgerekend en zwanger van de derde. Kleine blijft in onze ...
Ik weet niet hoe oud je andere 2 kinderen zijn, maar dit staat op de website van de ANWB.
Kinderen van 3 jaar en ouder mogen een autogordel gebruiken in plaats van een kinderbeveiligingssysteem als er op de desbetreffende zitbank al twee kinderbeveiligingssystemen zijn aangebracht en in gebruik zijn, waardoor er geen plaats meer is voor een derde zitje. Dit kind mag niet zonder kinderbeveiligingssysteem op de voorbank worden vervoerd.
2 jaar geleden
Hier ook derde kindje begin juni uitgerekend. Oudste is 8 en de jongste 2.
2 jaar geleden
Hier ook derde kindje in juni. Woensdag eerste echo ben heel erg benieuwd. We hebben een dochter van 5,5 en een zoontje van 3 jaar. Heel veel spullen al verkocht. Dus beginnen ook echt opnieuw. Super veel zin om het ze te vertellen. Weet niet zo goed wanneer..liefste na de eerste echo maar dan ben ik rond de 8 weken. Vind het wel vroeg, kan niet verwachten dat ze niks zeggen. Maar voor mijn gevoel is het al heel zichtbaar😂
Qua auto… nog geen idee. En nu hebben de kindjes beide een eigen slaapkamer. Wellicht nemen we de zolder in gebruik, of gaan we daar zelf slapen.
2 jaar geleden
Hier in de 3e zwangerschap alleen wij kwamen er van de week achter dat het er 2 zijn😱😍
2 jaar geleden
Reactie op Milou-S
Hier ook derde kindje, zo 3 onder de 4. 🤯
Tegen de tijd dat de 3 de geboren is wordt de oudste 4. Maar tis denk wel.druk
2 jaar geleden
Reactie op Hennie24
Ik weet niet hoe oud je andere 2 kinderen zijn, maar dit staat op de websit ...
Dat is wel.een.goeie tip handig om.te weten dankjewel