206 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op xconstant
Nee het was geen bewuste keuze. Ik kijk er wel erg naar uit, maar besef dat ...
Een beetje off-topic omdat het hier over 2 kinderen gaat (ook bij mij). Maar mijn zoons schelen net 18 maanden. Ik hoorde ook overal ja het wordt zo zwaar en nog net niet wat dom etc.
Maaaar de jongste is nu 8 maanden en het is echt héérlijk. De eerste paar maanden waren inderdaad echt zwaar, maar dat kwam met name doordat de jongste slecht sliep, het liefst 24/7 aan mij vast geplakt zat (zo niet was het huilen), de borstvoeding een drama was en hij alleen mij wilde. Ook als papa hem vast hield was het huilen. Kortom: het is ook erg afhankelijk van je baby. Als de “moeilijkheid” kwa baby’s was omgedraaid dan had ik het waarschijnlijk heel anders ervaren. Dus dat het heel zwaar gaat worden kán maar hoeft niet.
8 maanden geleden
Reactie op HetSteenbokje
Wohh! Echt heel veel respect voor jou, hoe doe je het?! Ik struggle hier al ...
Ik denk dat het ook mazzel is.. mn eerste dochter was super makkelijk, sliep heel snel door, na 8 weken. Mn tweede dochter slaapt nog steeds niet door met 8 maanden 😅
8 maanden geleden
Reactie op xconstant
Hey, dankjewel voor geruststelling! Misschien een domme vraag. Heb jij een ...
Wij hebben wel een duo wagen aangeschaft en nog steeds enorm blij mee! De oudste kan prima lopen, maar rent alle kanten op als hij de kans krijgt. We hebben een gazelle cybex duo. Heel fijn ding! Ook fijn dat hij ook voor één kindje gebruikt kan worden.