Hey,
Wie zijn er hier nog meer in juni uitgerekend en zwanger van de 3 de.
Wilde een leuk kletstopic maken maar ook voor praktische dingen zoals. Hoe drie kinderstoelen in de auto krijgen. En verdeling van slaapkamers , het vertellen tegen je kinderen ect.
Ben reuze benieuwd hoe jullie dit doen.
Wie vind het leuk om mee te kletsen?
Hier de 1e van feb 2020 (meisje), de 2e van sept 21 (jongen) en nu zwanger van nr 3 juni 2023. Wij hebben nog 1 slaapkamer over dus daar gaat de oudste heen, en dan de jongste op haar kamer. Qua auto nog geen idee hoe we dat gaan oplossen. Misschien toch voor een grotere of idd de oudste tussen de 2 jongste. Maar of dat past? Geen idee. Dus als iemand nog tips heeft voor een goede auto waar er 3 achterin goed passen, dan graag.
Ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn deze keer (de oudste was van een 2ling), en of het een meisje of jongetje wordt. Maar daarvoor moeten we nog even wachten... 🙄
Hier ook zwanger van de 3e, maar m’n 2 kinderen zijn 12 en 9 als de baby komt 😆
Slaapkamers hadden we er al 4 dus de kleedkamer wordt nu babykamer.
We hebben een Ford Kuga en een nieuwe Opel Corsa. Ik zal dus grotendeels gebruik gaan maken van de Kuga in de week dat de oudste kinderen bij ons zijn 😊
Hier ook zwanger van nr 3! Uitgerekend in juni en tegen die tijd is mijn dochter 4 en zoon 2. Lang erover getwijfeld en nog steeds denk ik wel eens: omg wat hebben we gedaan?? Maar ook heel veel zin in natuurlijk!
Hier ook zwanger van de derde. Maar oef, het vliegt mij echt wel aan zo nu en dan. De blijdschap is nog niet overhersend ofzo. Heel naar. Ik ben bang dat ik het niet ga trekken 😞