206 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Moesje3
Hier ook zwanger van de derde. Maar oef, het vliegt mij echt wel aan zo nu ...
Wat denk je dat je niet lukt? 2 kindjes is ook echt al ontzettend zwaar (vind ik) dus dan kan die 3e er nog wel bij. Ik heb nog een ‘baby’ die morgen 11 maanden is en nog 3 x per nacht bv drinkt soms denk ik ook waarom kiezen we weer om opnieuw te beginnen maar over een paar jaar zal het het allemaal waard zijn en kunnen we echt weer wat meer ontspannen hoop ik😋
2 jaar geleden
Vraagje... Klopt het dat je tweede bevalling sneller gaat en komt dan je ee ...
Hoeft niet eerst was spoedkijzersnede en tweede zo bevallen dus als kan
2 jaar geleden
Reactie op xjennx
Wat denk je dat je niet lukt? 2 kindjes is ook echt al ontzettend zwaar (vi ...
Oh wauw, dat is ook pittig. Wij slapen eindelijk weer door (2 jaar slechte nachten, niet even wakker, maar uren wakker steeds). Ze heeft nog steeds heel veel aandacht en begeleiding nodig. Dus ja, 2 is ook pittig.
Bij de jongste 2 komt bijna 3 jaar leeftijdsverschil, dit vind ik eigenlijk te veel. Ben nu bang dat de 3e er buiten valt ofzo.
Ik weet ook dat dit hormonale dingen zijn, die deze gedachtes versterken. Maar ja, ze zijn er wel..
2 jaar geleden
Reactie op Hennie24
Hoe was je echo? 🥰
Sooo wat fijn dat je nu al mag gaan. Ik mag helaas pas 10 november ben zo zenuwachtig. Maak me druk omdat ik amper kwaaltjes heb. Terwijl dat bij vorige zwangerschappen wel aanwezig was. En bij de miskramen had ik geen kwalen maak me toch druk of het wel ontwikkeld of gestopt is.
2 jaar geleden
Reactie op xjennx
Goed!! 6.2 ongeveer nu dus wat korter dan ik zelf dacht maar goed kloppend ...
Heb je last van kwaaltjes ?? Wat fijn dat alles goed was. Prachtige echo🥰
2 jaar geleden
Hier ook zwanger van nr 3! We hebben een tweeling van 4 jaar. Vind het heel spannend allemaal, maandag de eerste echo!
2 jaar geleden
Reactie op Wondertje 2023
Heb je last van kwaaltjes ?? Wat fijn dat alles goed was. Prachtige echo🥰
Heel moe! En met vlagen misselijk maar dat is het, wel echt extreem moe maja je kan niet moe zijn met die andere 2 die rondhuppelen natuurlijk 🤣 dankjewel wanneer heb jij de 1e echo?
2 jaar geleden
Reactie op xjennx
Heel moe! En met vlagen misselijk maar dat is het, wel echt extreem moe maj ...
Oké ja dat had ik bij mijn zoontje ook al 4 dagen voor nod zo moe herkende het van de zwangerschap van me dochter maar heb het nu helemaal niet en dat voelt niet goed. Ik heb 10 november pas de eerste echo
2 jaar geleden
Reactie op Mas33
Ahh gefeliciteerd allemaal!❤️ Wij zijn verrast door een positieve test. Dat ...
Ik vraag me soms ook af hoe ik het ga overleven hoor🙈. Heb even naar de leeftijd gekeken van je andere kindjes, die lopen gelijk aan die van mij, leuk! Ik heb straks de eerste echo, vind het zo spannend🥰🤗