206 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mirriex

Hier ook zwanger van mijn derde, oudste is 8 jaar en 2de 5jaar dus beginnen ...
Aaah zo leuk om te lezen dat wij niet de enige zijn die opnieuw beginnen! Jongens zijn 7 & 5!

2 jaar geleden

Reactie op Hennie24

Ik vraag me soms ook af hoe ik het ga overleven hoor🙈. Heb even naar de le ...
Hoe was de echo? Ik had m ook vanmiddag, prachtig mooi vlekje met een klein kloppend hartje!

2 jaar geleden

BTW fijn te lezen dat meer mensen niet uitzinnig van vreugde zijn haha. Ik merk aan mezelf dat de keuze voor nr1 en nr 2 zoooo bewust was en ik daardoor meteen megablij was. voor nr 3 hebben we eerst heel lang getwijfeld en daarna was het meer een "nouja we zien het gewoon wel", en moet ik nog veel meer aan het idee wennen ofzo. maar heb er gelukkig wel vertrouwen in dat ik straks net zoveel van deze muppet ga houden!

2 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 3e. We hebben al een dochter van bijna 6 en zoontje van 2.5. Voel nu heel sterk dat dit de laatste zal zijn (had ik bij de andere 2 zwangerschappen niet). Hierna vind ik het goed met zijn 5 en 🥰

2 jaar geleden

Reactie op B-bird

BTW fijn te lezen dat meer mensen niet uitzinnig van vreugde zijn haha. Ik ...
Dit is dus écht precies hoe het bij ons is gegaan. Lang getwijfeld en niet 100% zeker een bewuste keuze gemaakt. En dan is het nu zo ver en denk ik HELP!! Maar, ik heb ook net als jij het vertrouwen dat ik zoveel liefde ga voelen voor dit kindje. Ik wil ook zeker niet sat het misgaat. Bizar hoe je mind en hormonen dan werken he? Ik denk wel veel deze week.. oh, wat is het nu makkelijk.. en nu moeten we alles weer door 🤪

2 jaar geleden

Reactie op B-bird

Hoe was de echo? Ik had m ook vanmiddag, prachtig mooi vlekje met een klein ...
Hier ook een goeie echo gehad! Klopte precies met wat ik zelf berekend had ook🥰

2 jaar geleden

Reactie op B-bird

Hoe was de echo? Ik had m ook vanmiddag, prachtig mooi vlekje met een klein ...
Fijn dat jij ook een goeie echo hebt gehad! Altijd weer een geruststelling 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Pien03!

Aaah zo leuk om te lezen dat wij niet de enige zijn die opnieuw beginnen! J ...
Ooh wat leuk wanneer ben je uitgerekend?

2 jaar geleden

Wanneer vertellen jullie het aan je andere kinderen? Wij twijfelen eigenlijk om het zo lang mogelijk tot het zichtbaar is te vertellen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mirriex

Wanneer vertellen jullie het aan je andere kinderen? Wij twijfelen eigenlij ...
Hier zal alleen ons zoontje van bijna 3 het enigszins snappen. Die vertellen wij het na de eerste echo.

2 jaar geleden

Reactie op Mirriex

Ooh wat leuk wanneer ben je uitgerekend?
Voor nu 16 juni… maar dat zal vast nog veranderen!

2 jaar geleden

Reactie op Moesje3

Dit is dus écht precies hoe het bij ons is gegaan. Lang getwijfeld en niet ...
Precies dit!

2 jaar geleden

Reactie op Mirriex

Wanneer vertellen jullie het aan je andere kinderen? Wij twijfelen eigenlij ...
Wilde eerst pas na een goede nipt uitslag & 13wk echo maar weet niet of ik het zo lang volhoud. Misschien na de termijnecho. Lichte twijfel nog dus. Maar wil het ook heel graag aan de rest vd familie vertellen en daarmee wachten we tot dat dochterlief het weet, want anders krijgt ze er vast zo half half iets van mee als mensen er dingen over zeggen en dat wil ik niet.

2 jaar geleden

Reactie op Moesje3

Dit is dus écht precies hoe het bij ons is gegaan. Lang getwijfeld en niet ...
Haha ja nu nog genieten. Kijk ook wel op tegen het eerste jaar, dat speelt bij mij wel mee in de blijdschap nu denk ik. Ben gewoon niet de ultieme babymama, en dan slaaptekort enz enz. Maar op de lange termijn lijkt het me fantastisch, dus dat blijf ik mezelf maar voorhouden 😆

2 jaar geleden

Gisteren de eerste echo. En ja hoor. Een ieniemienie boontje met prachtig kloppend hartje. Ik heb een afwijking in mijn baarmoeder, daardoor heeft hij aparte kamers. In de andere kant zagen ze ook iets. Waarschijnlijk een tweeling zwangerschap die het niet gered heeft. Ben er zelf toch flink van onder de indruk. Ben ook direct medisch en alle echo’s en controles gaan naar het ziekenhuis. Op zich prima. Maar rollercoaster. Wil het nu dit weekend toch wel tegen onze kindjes en familie gaan vertellen. Vooral omdat er een hele kleine kans bestaat als mijn lichaam het niet levende vruchtje opruimde, het goede ook afbreekt. Heel spannend dus….

2 jaar geleden

Reactie op Lien88.2

Gisteren de eerste echo. En ja hoor. Een ieniemienie boontje met prachtig k ...
Oeh wauw, wat een bijzonder maar spannend verhaal. Snap wel dat je helemaal onder de indruk bent… hoe ver was je nu?

2 jaar geleden

Reactie op B-bird

Haha ja nu nog genieten. Kijk ook wel op tegen het eerste jaar, dat speelt ...
Haha.. zo herkenbaar. Ik zeg al 3 jaar dat als de eerste 2 jaar even overgeslagen kunnen worden ik allang voor nr. 3 was gegaan! Dat slapen.. en die zooi weer mee slepen op vakantie enz. Maar hej als deze kleine in de armen ligt…

2 jaar geleden

Vraagje voor deze mama's die al 2 kindjes hebben.. Bij wie zitten de kindjes er 3 jaar tussen? Tussen de jongste nu en die in mijn buik zit straks ongeveer 3 jaar.. Lijkt mij zoveel, maar is dat wel zo? Iemand ervaring? Welke dan ook.

2 jaar geleden

Reactie op B-bird

Haha ja nu nog genieten. Kijk ook wel op tegen het eerste jaar, dat speelt ...
Ik ook niet, ik vind het leuk worden vanaf een jaar of wat haha. Natuurlijk is de liefde er wel, maar het eerste jaar.. poahh.. en ben geen 29 meer. Maar goed zorgen dat we fit blijven voor de slapenloze nachten 🥳 En wat je zegt.. 2 jaar later huppelen ze gezellig rond en dan wordt hrt weer makkelijker.

2 jaar geleden

Bij mij zit er tussen de 1e en 2e 3.5 jaar en straks tussen 2e en 3e 3 jaar. Mijn dochter en zoon spelen wel gewoon constant met elkaar. Zijn helemaal gek op elkaar. Maar ik merk wel dat de oudste meer dingen wil die de jongste eigenlijk nog niet snapt. Ik wilde nu en eigenlijk tussen de 2e en 3e ook iets minder verschil maar het duurde deze keer wat langer voordat ik zwanger raakte. Maar al met al zijn ze wel gewoon heel gelukkig met elkaar. Zo snel ze elkaar zien na school/opvang altijd naar elkaar toe rennen en een dikke knuffel geven.