206 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Moesje3
Vraagje voor deze mama's die al 2 kindjes hebben.. Bij wie zitten de kindje ...
Valt toch hartstikke mee? Bij mij zit er straks dik 2 jaar tussen de jongste 2 en voor mijn gevoel is dat best weinig. Ben nu 37 dus voelde lichte druk om op te schieten, anders had ik misschien nog wel een jaartje langer gewacht haha. Ik scheel zelf trouwens ook 3 jaar met mijn jongste zus, heb dat nooit als veel beschouwd.
2 jaar geleden
Reactie op Lien88.2
Gisteren de eerste echo. En ja hoor. Een ieniemienie boontje met prachtig k ...
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Weet dat heel veel zwangerschappen (meer dan de helft) als tweeling begint en het heel vaak voorkomt dat de tweede het niet redt.
Vertrouw erop dat je lijf weet wat het moet doen om voor het ‘levende’ deel te zorgen, misschien is dat het zelfs al aan het doen door een afscheiding te maken, zo bijzonder hoe dat onbewust allemaal werkt 💛
2 jaar geleden
Ik ben ook zwanger van de derde. De eerste twee zijn nu 7 en 5 jaar, er zit dus flink wat tijd tussen.
Een derde was nooit een super bequests keuze, we lieten het een beetje los en er zijn ook momenten geweest dat we het prima vonden met twee kinderen.
De afgelopen twee jaar heb ik twee keer een miskraam gehad, ondanks dat sta ik er redelijk ontspannen in. Het is wat het is, ik voel me wel echt zwanger en over het algemeen goed (nu even ziek 🤧 maar goed, dat komt vast goed).
2 jaar geleden
Reactie op Pien03!
Gefeliciteerd!! En wat leuk, hier de kids ook 7 en 5. Wel spannend zeg na d ...
Dankjewel! Vandaag als het goed is 7 weken 😃 Aanstaande donderdag de eerste echo. Ik maak me er niet te druk om, maar ben er toch mee bezig voel ik. En deze ochtend heb ik echt een huil ochtend, zit constant te snikken om dingen die ik zie of gezegd worden in de serie die ik kijk (de Kardashians haha), echt erg… lang leve de hormonen!
2 jaar geleden
Helaas loopt het hier weer op een miskraam uit. Kan ook nooit eens normaal gaan helaas. Vruchtje was vorige keer amper te zien ben toen week terug gezet voel me al de hele week niet zwanger meer. En sinds gisteren bloedverlies. Ben heel verdrietig dat het nou nooit eens kan gaan zoals bij de andere collega's van het werk die perongeluk zwanger zijn en dat dan ook helemaal blijven zonder complicaties ik snap niet waarom het bij ons toch steeds fout gaat. De andere 2 kinderen hebben we ook niet zonder slag of stoot gekregen. Had inmiddels al 6 kinderen gehad. Helaas hebben het er maar 2 gered. Zou zo graag om het af te sluiten nog een 3 de kindje willen ik hoop dat het in de toekomst snel lukt want wordt ook steeds ouder
2 jaar geleden
Reactie op Wondertje 2023
Helaas loopt het hier weer op een miskraam uit. Kan ook nooit eens normaal ...
Wat een tegenslag zeg en kan me jouw frustratie goed voorstellen. Het lijkt dan bij iedereen zo makkelijk te gaan, als jullie weer een tegenslag hebben. Hopelijk is het jullie in de toekomst nog gegund om nog een kleintje te omarmen. Voor nu, pak elkaar stevig vast en heel veel sterkte. 💜
één jaar geleden
Zijn er nog meer bij wie het soms aanvliegt? Ik vind 2 kindjes al hard werken, maak mij soms zo zorgen hoe ik het moet gaan doen. Ik mis met vlagen echt die blijdschap, ik zie alleen maar beren en zie er zo tegenop. Zo rot, voel mij zó schuldig! Na het kindje toe, na mijn eigen kinderen en ri vrouwen bij wie het niet lukt. Het is echt even een rollercoaster!
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Zijn er nog meer bij wie het soms aanvliegt? Ik vind 2 kindjes al hard werk ...
Heb ik ook wel beetje last van soms, nu na 2 weken eindelijk iets meer rust hier nadat de jongste de hele nacht ging schreeuwen vanwege doorkomende tanden/kiezen, zo moe ook dat ik al paar keer heb gedacht hadden we dit wel moeten doen 🥹 straks alles wéér opnieuw 🥺 denk dat het juist normaal is dat we af en toe zo denken omdat we weten hoe zwaar 2 al is, maar ik geloof wel dat een 3e kindje snel mee draait in het ritme!
één jaar geleden
Even een update hier. Heb dus zondag op het werk alvast gekeken met een gynaecoloog (wel met middelmatige apparatuur). Bleek dat ik minder ver ben dan gedacht (5.2 ong) en het hartje nog niet klopte. 50/50 of het goed is. Vrijdag de eerste officiële echo bij de verloskundige, super spannend dus of ik dan verder ben of dat het gestopt is rond 5.2 weken! Ik kan bijna niet meer wachten… pfff die tijd duurt me toch lang!
één jaar geleden
Reactie op Lien88.2
Gisteren de eerste echo. En ja hoor. Een ieniemienie boontje met prachtig k ...
Wij hebben precies hetzelfde gehad. Met 6 weken vloeien en bij de echo twee vruchtzakjes gezien. 1 met kloppend hartje en 1 dat aan het bloeden was. Ook kans dat het goede vruchtje mee zou komen wanneer mijn lichaam de andere verder afbreekt. Ik heb heel veel rust genomen. Vk zei dat je niets er tegen kon doen, maar wilde dat het bloeden iig ging stoppen en het mooiste was als mijn lichaam van binnenuit ging opruimen. Inmiddels 9/5 weken zwanger. Heb niet meer gevloeid. Op de echo gezien dat het ene vruchtje er goed uit ziet en het andere vruchtje is zo goed als weg. Super spannende tijd!