206 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Zijn er nog meer bij wie het soms aanvliegt? Ik vind 2 kindjes al hard werk ...
Heel erg. Ik voel me idd ook soms schuldig dat ik niet blijer ben. Ik heb zo lang getwijfeld en had gehoopt dat dat eindelijk 100% over zou zijn als ik zwanger was maar denk nu best vaak: jeetje hebben we hier wel goed aan gedaan. Ga er nu maar vanuit dat ik wel gewoon heel blij ben als de baby er is straks, maar voelt wel gek soms (en ook heel anders dan mn andere 2 zwangerschappen)
één jaar geleden
Reactie op B-bird
Heel erg. Ik voel me idd ook soms schuldig dat ik niet blijer ben. Ik heb z ...
Heel herkenbaar helaas 😔 wij hebben ook lang getwijfeld, en toch de keuze gemaakt.
Natuurlijk zorgt de baby straks voor heel veel liefde. En onderschat die hormonen niet he.
Heb jij al een echo gehad? Ik volgende week, hopelijk helpt mij dat met wat een blijer gevoel. Want ik wil wel heel graag een kloppend hartje zien!
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Oh wauw, dat is ook pittig. Wij slapen eindelijk weer door (2 jaar slechte ...
Heehee ik hen 2 bonuskindjes van gister 1e 8 geworden de andere is 6
19-08-2021 ons zoontje geboren
De andere 2 jongens hebben het zo bewust mee gemaakt juist door het leeftijdsverschil zo leuk!
Ze zijn er 1 week wel 1 week niet maar wat vind ons zoontje het leuk als ze er zijn hij krijgt alle aandacht van ze ze willen altijd met hem spelen vanalles met hem doen de jongens missen hem echt als ze weg zijn! En zijn mega trots op hem Vind heel mooi om te zien
Nu weer zwanger de oudste 2 waren weer helemaal enthousiast de jongste van 14 maanden snapt er niks van natuurlijk 🙈
één jaar geleden
Reactie op B-bird
Oh jeetje spannend dan! Heb je inmiddels de echo gehad??
Ja.. afgelopen vrijdag een kloppend hartje en ongeveer 6 weken. Dus perfecte groei t.o.v. vorige week zondag. Desalniettemin blijft het bijzonder dat ik dan op 12 oktober (met een early test) al positief testte. Dus krijg ik 14 nov nog een echo om te kijken hoe het dan is met de groei! Nog steeds een beetje spannend, maar ik voel me al een stuk zekerder!
één jaar geleden
Reactie op B-bird
Heel erg. Ik voel me idd ook soms schuldig dat ik niet blijer ben. Ik heb z ...
Ik herken dit ook zo. Vooral als ik moe ben, me niet lekker voel, of vreselijke berichten hoor over zieke kids enz. Dan denk ik damn, nog meer zorgen hoe kon ik ooit denken dat ik dat wel wilde. Nu 2 gezonde jongens die alles al zelf weten en kunnen. Heerlijk leven… maar idd, ik ga er ook vanuit dat dit straks in het 2e termijn steeds beter wordt!
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Heel herkenbaar helaas 😔 wij hebben ook lang getwijfeld, en toch de keuze ...
Ja ik had vorige week echo en alles zag er goed uit. 16 nov de termijnecho, daar kijk ik wel naar uit want dan zie je tenminste een minimensje ipv zo'n vlekje met een kloppend hartje, al is dat natuurlijk ook een heel fijne bevestiging.
En we gaan t zien, maar probeer er vertrouwen in te hebben, komt wel goed met dat gevoel. Zo sta ik er tenminste voor mezelf in. Er is ook geen haar op mn hoofd die het weg zou willen laten halen ofzo dus daarin zie ik dan toch bevestiging dat ik er ook heel blij mee ben 😊
één jaar geleden
Hoi, ook ik ben zwanger van een 3e. Deze vrijdag termijn echo. Ik zou dan 9 weken en 2 dagen moeten zijn volgens eerste berekeningen. Ik heb 2 meiden rondlopen de eerste nu 5 en een half jaar oud en de 2e wordt volgend weekend 3. Benieuwd of we weer een meisje krijgen of dat er straks een klein verwend broertje bij komt in ons gezin. Mijn eerste zwangerschappen waren gemakkelijk en nauwelijks met kwaaltjes. Deze zwangerschap valt me zwaarder. Komt waarschijnlijk ook deels omdat deze keer mijn schildklier wat traag werkt en ik 'n vitamine D en ijzertekort heb... Ik ben dus extra aan de supplementen en medicijnen voor m'n schildklier. Daarbij is er bij m'n uitstrijkje toen m'n spiraal verwijderd is ook aan het licht gekomen dat ik een hpv besmetting heb met hooggradige laesies. Dat maakt deze zwangerschap stukken minder onbezorgd dan de 1e 2. Tussen het verwijderen van de spiraal en de uitslag zijn we dus al zwanger geraakt 😅. Gelukkig staat dit alles onze zwangerschap niet in de weg en zijn er geen andere beslissingen nodig geweest. Nu hopen dat alles ok is en ok blijft gaan. M'n werk en naaste familie zijn inmiddels van alles al op de hoogte. Dus ik loop niet rond met een groot geheim en ik hoef het ook niet te verbergen. Dat is erg fijn. De meiden hoop ik het dit weekend te kunnen vertellen. Zo benieuwd naar hun reactie ❤️
één jaar geleden
Hier ook zwanger van nr 3. Dochter van 3 en zoon van 1 en straks in juni een wondertje erbij.
Qua autostoelen gaan we de oudste voorin op een autostoel zetten en ga ik achterin als we met zijn allen op pad gaan.
Qua kamers gaan wij de zolder leeghalen, de oudste door naar onze kamer, middelste krijgt oudste haar kamer en de babykamer blijft babykamer voor nr 3.
Het enige wat we nog gaan doen is een duowagen aanschaffen. Tussen de oudste en straks middelste zit 23 maanden en konden we af met een plankje aan de wagen en de draagzak, maar tussen deze gaat 20 maanden zitten, dat is net te snel op elkaar om het met een enkele wagen met plankje te kunnen doen.
De kinderen krijgen het pas een dag voor we het aan de families gaan vertellen te horen. Mijn dochter gaat het sowieso aan iedereen direct vertellen, dus dan maar kort van te voren.
één jaar geleden
Hoe gaat het hier met iedereen?
Hier goed, maar erg vermoeid haha.
Morgen de termijn echo ben heel benieuwd wat me uitgerekende datum gaat zijn🥰. Gisteren al kunnen spieken bij de gynaecoloog, dus we weten in ieder geval al dat het goed gaat met het kindje🥰❤️. Een echte druktemaker haha
één jaar geleden
Hier gaat 't goed zolang ik rustig aan doe en regelmatig wat eet. Medicatie voor m'n schildklier begint aan te slaan, moet wel nog wat gefinetuned worden. Onze echo vorige week vrijdag was goed gelukkig, mijn uitgerekende datum is op 17 juni. Ik heb vandaag voor t eerst weer een zwangerschapsbroek aangetrokken. Ik was vergeten hoe lekker die zitten 😊.
één jaar geleden
Hoi iedereen,
Ik sluit ook graag aan.
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger van de 3de.
Wij hebben al 2 zoontjes (2 jaar en 6 jaar).
Heel erg gelukkig, maar met momenten ook een gevoel van: waar beginnen we aan 🤯.
Mijn kleren knellen al enorm 🙈.
Ik heb mijn oude zwangerschapsbroeken boven gehaald, maar die zitten toch niet zo lekker. Als er iemand concrete tips heeft?
🍀
één jaar geleden
Hi iedereen. Afgelopen maandag kreeg ik licht rozige afscheiding. Wat overging in wat rood bloed verlies en vanochtend een echo gehad die helaas niet goed was. Het hartje is gestopt, nooit gedacht dat ons dit zou overkomen maar helaas toch wel. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om te bespreken hoe en wat dus voor nu ga ik uit deze groep. Fijne voorspoedigd zwangerschap gewenst van jullie 3e kindjes 💗😘
één jaar geleden
Zwanger van mijn 3de kindje
Zoontje van 5 uit 2017 geboren 29+4
Dochtertje stil geboren met 40 weken 12-12-2021🌟💖
En nu mag ik zwanger zijn rond de 8 weken van mijn 3de kindje en voor mijn partner zijn 2de kindje
Wij hopen zo dat alles goed mag gaan en het ons deze x wel gegund mag zijn
één jaar geleden
Hallo iedereen.. hier ook een 3e op komst en 1 juni uitgerekend.. we hebben een mannetje 💙 van 4 (27-2-2018) en een poppedeintje 💗 van 1 (2-9-2021) heel benieuwd of we een 2e jongetje of 2e meisje krijgen.. ach als t maar gezond is.. vandaag precies 12 weekjes… ben erg benieuwd naar volgende week: 13 weken echo… we gaan voor een duowagen straks want tussen de 2 jongsten zit dan maar 1 jaar 9 maanden.. alle tips zijn welkom voor wat nou echt een fijne praktische wagen is. We gaan niet naar zolder.. iedereen houdt z’n kamer op de 1e verdieping (3 slaapkamers) en als babytje zo’n 6 maanden is.. over een jaar dus ongeveer.. gaan we zo’n leuk Oliver furniture stapelbed kopen voor op de kamer van m’n zoon en maken we het daar helemaal gezellig voor de oudste 2 en gaat baby naar de kamer waar onze dochter nu slaapt… we willen graag verhuizen… maar laat de markt z’n bodem maar bereiken en dat komt wel over 1,5-2 jaar… als we dan toch eens HET huis tegen komen, zou geweldig zijn 🥰 in de auto hebben we 2 Nuna stoelen (1 Nuna rebl plus (3 maanden -4 jaar) en de opvolger) dus eerst zal ik daar tussen in kruipen en de baby in de maxi-cosi voorin…. En als babytje 3 maanden is pakken we de 2e Nuna rebl plus uit de andere auto.. kunnen ‘dan peuter’ en baby in die stoelen links en rechts en dan verhoginkje voor meneer van dan 5,5 er tussen… ‘dan peuter’ kijkt dan naar voren en baby naar achter… zijn 360 stoelen..gelukkig hebben we een grote auto, dus komt helemaal goed!
één jaar geleden
Onze oudste weet trouwens nog niet dat er een baby in mama’s buik zit dus ben toch zo benieuwd hoe blij en leuk hij gaat reageren als we t hem gaan vertellen.. 🥰 ik hoop dat de 13 weken echo over een week helemaal goed is, dan vind ik t moment daar dat hij t mag weten en dan kletst hij maar lekker rond.. voor nu weten alleen mijn moeder en mijn beste vriendin het… dus als zoonlief het weet, gaan we naar de 2 opa’s (moeder van mijn vriend leeft helaas niet meer) en onze zussen en broers weten t ook nog niet.. daarna zijn collega’s en kennissen aan de beurt