19 Reacties

3 jaar geleden

Ik draag gwn een effe sportlegging ziet er opzich met een blouse der op gwn leuk uit die van mij komt van de h&m

3 jaar geleden

Ohjaa gwn in het zwart

3 jaar geleden

Ik heb een legging van Anna Field. Zit heerlijk en goed over de buik, zakt niet af. Ook een broek van de prenetal die prima zit

3 jaar geleden

Bij Shein hebben ze hele leuke pakjes en niet duur!

3 jaar geleden

Oh top! Die had ik al naar gekeken maar had maar 1 review met 2 sterren en kon nergens een uitleg ervan vinden. Durfde die dus niet te bestellen haha. Fijn dat jij tevreden er over bent! Dan ga ik die misschien ook eens proberen. Hoe valt hij qua maat? Ik ben nl niet de slankste bij mn benen🙈

3 jaar geleden

Reactie op Roosframboos

Oh top! Die had ik al naar gekeken maar had maar 1 review met 2 sterren en ...
Zit heel veel stretch in. Het is een beetje joggingbroek stof, maar dan netjes. Ik draag normaal s/m en een s past mij goed. Ben ook lang, en hij is ook mooi lang.

3 jaar geleden

Reactie op Tharaaa

Zit heel veel stretch in. Het is een beetje joggingbroek stof, maar dan net ...
Dankjewel voor je reactie! Denk dat ik die ook eens ga proberen

3 jaar geleden

Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de h&m een hele fijne tregging en een naadloze legging. 😍

3 jaar geleden

Jaaaa! Ik heb deze ook en vind hem heerlijk zitten 😊 Fijn dat je inmiddels goed bent geslaagd! 🥳

3 jaar geleden

Bij By Kels hebben ze super leuke flared broeken en leggings die zitten heerlijk en zijn heel mooi

3 jaar geleden

Heb m tweedehands gekregen van iemand en I love it ! Heb m nu toevallig ook aan (chillend op de bank), maar ga er ook vaak mee naar kantoor. Vraag me wel af of die me tot t eind blijft passen (vooral bij het buikspek. mijn buik is wel erg hard gegroeid de afgelopen paar weken 😅. Zelfs de verloskundige zei het. Maarja als t buiten 25 graden + is, is die denk ik ook te warm, dus best gelopen dan zo haha.

3 jaar geleden

Buikspek moet zijn buikband, stomme autocorrect 😑 zo gemeen 🥲

3 jaar geleden

Reactie op 9gag

Buikspek moet zijn buikband, stomme autocorrect 😑 zo gemeen 🥲
Hahaha 🤣 Stomme telefoons, heel gemeen idd!

3 jaar geleden

Hier ook deze, zalig! Leef er in. Word gek van die spijkerbroeken, zakken contact af 🙈 heb deze, maar zag dat ie er nu niet was, toen ook in t groen gekocht.

3 jaar geleden

Van de week gekocht bij de h&m in de sale €5,- pstuk😂

3 jaar geleden

Van de week gekocht bij de h&m in de sale €5,- pstuk😂
Maar was ook spijker🙈 sorry.