11 Reacties

6 maanden geleden

Hier werkt een zwemvest totaal niet, ze blijft maar rondjes draaien als ze valt. De oudste heeft een puddle jumper, die is top. Maar ik denk dat ik voor beide dit jaar zwembandjes (vleugeltjes zegmaar) ga bestellen, dat ze iets meer kunnen bewegen

6 maanden geleden

Reactie op Evelien98

Hier werkt een zwemvest totaal niet, ze blijft maar rondjes draaien als ze ...
Ja vandaag had m’n zoontje vleugeltjes om maar ik vond hem dus best wel naar voor hangen daarmee ..

6 maanden geleden

Puddle jumper vinden wij top!

6 maanden geleden

Reactie op esb99

Ja vandaag had m’n zoontje vleugeltjes om maar ik vond hem dus best wel naa ...
Misschien dan toch een puddle jumper? Mijn oudste heeft die sinds ze 2 is en dat ging toen ook goed, nu nog steeds

6 maanden geleden

Wij hebben een zwemvest van konges slojd icm zwembandjes. Komt mss op hetzelfde neer als een puddle jumper? Maar die van ons zwemt er dus het hele zwembad mee rond

6 maanden geleden

De puddlejumper is hier een groot succes! Zelfs zo'n succes dat onze 2 jarige het leuk vindt wanneer hij automatisch op zn rug terecht komt en drijft. Echt een hele fijne manier om je kindje veilig te laten zwemmen!

6 maanden geleden

Wij hebben deze! Top

6 maanden geleden

Bij m’n dochter is de puddle jumper dus echt nog te groot, is vanaf 15kg en dat weegt ze idd nog niet. Ze is net 2, hij past wel goed om haar middel, maar bij de armen nog erg wijd. We gaan het proberen volgende maand op vakantie, maar de opblaasbare vleugels gaan ook maar weer mee!

6 maanden geleden

Wij hebben een puddle jumper van huntu the label. Die hebben er eentje van 9-14 kilo. Perfect voor onze dochter van net 12 kilo!

6 maanden geleden

Zelfde probleem, gevraagd aan de plaatselijke zweminstructeur wat nu t beste is ; bandjes werken voor ons t best en nee, ze zakken niet af. ( Goede zijn te koop bij t zwembad zelf)

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Bij m’n dochter is de puddle jumper dus echt nog te groot, is vanaf 15kg en ...
Hier hetzelfde verhaal, had een puddle jumper gekocht via Vinted maar zijn armen zijn er binnen 2 tellen uit (bij het passen thuis) hij is ook pas 11.8 kilo maar dacht wij zijn er toch naast alleen dit is geen optie. Dus we gaan dit jaar gewoon die opblaasbandjes onder de 15 kilo doen.. vindt hij niet fijn maar ja weinig andere opties