20 Reacties

één jaar geleden

Etos heeft ook aanbieding daar zittrn meer doekjes is en is goedkoper😋

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

Etos heeft ook aanbieding daar zittrn meer doekjes is en is goedkoper😋
Oh echt?! Is het dan ook zo 3 halen 1 betalen..

één jaar geleden

2de doos halve prijs kijk op de website en zitten 80 doekjes in had uitgereken hun waten goedkoper

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

2de doos halve prijs kijk op de website en zitten 80 doekjes in had uitger ...
Bedankt voor de tip😍

één jaar geleden

Straks kan je kindje niet tegen zwitsal of vind je het waardeloze doekjes en dan zit je opgescheept met een jaar voorraad....

één jaar geleden

Mijn tip: koop van verschillende merken 1 pakje doekjes en test uit welke je fijn vindt. En ga daarna een keer inslaan met een goede aanbieding. Hier altijd de kruidvat sensitive doekjes gebruikt en die gaan we straks ook weer gebruiken bij de 2e.

één jaar geleden

Ik ga pampers pure gebruiken is op bais van water en niet al dat parfum etc.. zwitsal ruikt lekker maar vind het pers te veel geur voor een baby... ik ben 21 weken en al begonnen te kopen kleertjes etc

één jaar geleden

Reactie op Slechtste App Ooit

Ik ga pampers pure gebruiken is op bais van water en niet al dat parfum etc ...
Ik gebruik ook pampers pure die zijn lekker goed nat. En idd geen parfum.

één jaar geleden

Die van etos ook niet ze hebben 3 verschillende

één jaar geleden

Ja klopt daarom ga ik ze met plezier gebruiken

één jaar geleden

Straks kan je kindje niet tegen zwitsal of vind je het waardeloze doekjes e ...
Jaar voorraad? Ik doe met geluk 2 maanden met 36 pakken😋

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

2de doos halve prijs kijk op de website en zitten 80 doekjes in had uitger ...
Ik weet niet hoe jij het hebt berekend, maar ik kom op wat anders uit: sensitive vs sensitive is dezelfde prijs en Etos mild 6804/(2*24*80)=1,77ct per doekje vs Zwitsal Lotion van de Kruidvat 3665/(3*12*65)=1,57 ct per doekje, is de Zwitsal van de Kruidvat dus goedkoper.

één jaar geleden

Reactie op Tmaar

Jaar voorraad? Ik doe met geluk 2 maanden met 36 pakken😋
Wauw hoe dan?!😱

één jaar geleden

Reactie op Tmaar

Jaar voorraad? Ik doe met geluk 2 maanden met 36 pakken😋
18 pakken per maand is dus 4/5 pakken per week. Al zou ik m'n best doen dan krijg ik het niet eens op. Hier 1 pakje van 72 doekjes per week er doorheen.

één jaar geleden

18 pakken per maand is dus 4/5 pakken per week. Al zou ik m'n best doen dan ...
Haha ja met gemak. Gebruik ze wel ook zelf. En voor zoveel andere dingen. Vooral in de tijd van eerste hapjes zijn er flink wat pakken doorheen gegaan. Denk wel 1 per dag. Maar nu mijn dochter zindelijk is pakt ze ze zelf dan vliegen ze er ook wel doorheen hoor

één jaar geleden

18 pakken per maand is dus 4/5 pakken per week. Al zou ik m'n best doen dan ...
Zeker de eerste maanden ging het heel hard! Wij gebruiken pampers aqua pure (48doekjes per pak ofzo?). Met die vieze bv poep etc de eerste tijd ging t echt snel en nu aan poep een stuk minder, maar gebruik ze ook als snoetenpoeters enz en daar gaat het nu, met 20maanden, echt hard mee 😅 wij gebruiken denk ik ook wel 3 a 4 pakjes de week

één jaar geleden

Leuk dat je ook zo enthousiast bent! Ik had deze deal gepost op fb groep en kreeg alleen maar negatieve reacties 🫣 Maargoed ik ben nu bijna 22 weken zwanger en heb dit weekend ook 3 dozen besteld Hihi 😍

één jaar geleden

Straks kan je kindje niet tegen zwitsal of vind je het waardeloze doekjes e ...
Jaaa.. ik had een mooie voorraad zwitsal bij zoontje, eindstand had ie vanaf baby af aan super heftige eczeem en die troep maakt t natuurlijk veel erger. Hier alleen sensitive/water doekjes van Kruidvat en wasspul van Naïf

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Jaaa.. ik had een mooie voorraad zwitsal bij zoontje, eindstand had ie vana ...
Precies. Zwitsal is helemaal niet zo geweldig als mensen denken. Veel parfum

één jaar geleden

Reactie op BabyMaters

Leuk dat je ook zo enthousiast bent! Ik had deze deal gepost op fb groep en ...
Achhh gewoon negeren! Sommigen mama’s hebben er wat aan zoals jij & ik. Zo kunnen we mekaar een beetje helpen en andere moeten maar zelf weten wat voor doekjes ze willen kopen 🤷🏻‍♀️