22 Reacties

2 maanden geleden

Overbruggingsdutje. Bij 05:30 wakker worden zou ik haar weer in bed leggen om 7 en 15-20 minuten laten slapen en dan om 09;00 weer op bed doen voor het ritme

2 maanden geleden

Zo vroeg al om 18.00? Maar dan snap ik wel dat ze om 05.30 niet meer wilt slapen eigelijk ik zou toch proberen om uur later na bed te doen

2 maanden geleden

Houd er rekening mee dat de klok ook nog een uur terug gaat over een week, dus dan moet je eigenlijk 2 uur gaan schuiven. Gelukkig is er wel veel over te vinden hoe je dat kunt doen dus daar kun je eens op googlen 😄 Verder mss de dutjes iets inkorten zodat je er nog 1 tussen kunt doen sochtends of 's avonds een korte, waardoor je de bedtijd op kunt schuiven. Als je nu al richting 20u gaat is dat over een week dus automatisch 19u 😁

2 maanden geleden

Reactie op Saritafietelaarsxx33

Zo vroeg al om 18.00? Maar dan snap ik wel dat ze om 05.30 niet meer wilt s ...
Mijn dochter gaat ook elke avond rond 18;00 naar bed en wordt rond 7 uur wakker. Dus daar heeft het niks mee te maken.

2 maanden geleden

Reactie op Ietje90

Mijn dochter gaat ook elke avond rond 18;00 naar bed en wordt rond 7 uur wa ...
Oké haha

2 maanden geleden

Kan 2 uur wakker tijd niet te lang zijn? Onze dochter slaapt overdag zo’n 5 uur. Ze krijgt om 7 uur voeding. Slaapt dan van 8.30 tot 9.15 Dan voeding om half 11 Slapen van 10:45 tot 13:30 ongeveer Dan rond half 3 voeding en rond 15:00 der bed weer in. Dan slaapt ze vaak tot 16:00 Dan voeding rond half 6 en dan rond 18:00 der bed weer in

2 maanden geleden

Herkenbaar. Hier ook zon vroege slaper. Ik lees mee

2 maanden geleden

Reactie op Ietje90

Kan 2 uur wakker tijd niet te lang zijn? Onze dochter slaapt overdag zo’n 5 ...
Zoveel sliep ze eerst ook altijd, maar nu hoort die 2 uur opzich wel bij haar leeftijd van 19 weken. Hoe oud is jouw kleine?

2 maanden geleden

Reactie op Ietje90

Krijgt zij dan ‘s avonds nog een voeding?

2 maanden geleden

Reactie op Ietje90

Eens hier gaat onze 2ling ook tussen 18/18:30 nr bed en zijn meestal ook 7/7:30 wakker. Uitzonderingen daargelaten 😅

2 maanden geleden

Reactie op CG88

Eens hier gaat onze 2ling ook tussen 18/18:30 nr bed en zijn meestal ook 7/ ...
Krijgen ze dan avond of nacht nog voeding

2 maanden geleden

Reactie op Masok

Krijgen ze dan avond of nacht nog voeding
Nee daar ben ik sinds vorige week mee gestopt. Ze krijgen nu 4x180 en slapen van 19-6/7u

2 maanden geleden

Reactie op Masok

Zoveel sliep ze eerst ook altijd, maar nu hoort die 2 uur opzich wel bij ha ...
Bijna 17 weken. Dus daar kan wel verschil inzitten idd

2 maanden geleden

Reactie op Masok

Krijgt zij dan ‘s avonds nog een voeding?
Nee laatste voeding is rond 18 uur en dan de volgende weer om 7 uur

2 maanden geleden

Wauw wat hebben jullie fijne baby’s zeg, daar kan ik alleen maar van dromen

20 dagen geleden

Reactie op mvogg

Overbruggingsdutje. Bij 05:30 wakker worden zou ik haar weer in bed leggen ...
Maar dan kom je toch niet uit met de voedingen? 9.30 voeding tijdens slaapje

20 dagen geleden

Reactie op maanster

Maar dan kom je toch niet uit met de voedingen? 9.30 voeding tijdens slaapj ...
Voedingen doe ik altijd tussen de 3a4 uur, dus komt altijd wel uit

20 dagen geleden

Hier gaat ze ook standaard rond 18:00 naar bed. Langer wakker houden werkt averechts ( bijna 6 maanden ) in de ochtend varieert het wanneer ze wakker wordt.. tussen 06:00/08:00. Onze andere dochter (2j) had dit ook als baby.

12 dagen geleden

Ik heb t idee dat onze meid ook om 18 uur naar bed wil. Hebben jullie nog meer voorbeeldschema’s (voeding en slaapjes) hoe dit te doen?

12 dagen geleden

Onze man slaapt tussen 1830 en 1930 en is rond 5 uur wakker. Soms eerder en soms ook wat later.. opschuiven lukt niet helaas.