16 Reacties
7 dagen geleden
Tandjes komen vanzelf. Is niet veel aan te doen.
Mijn meisje is ook 6,5 maand en tijgert of kruipt ook nog niet.
Ze rolt van rug naar buik, maar nog niet van buik naar rug.
Als ze op d'r buik ligt gooit ze soms wel d'r kont omhoog, dus zal niet lang meer duren denk ik.
Gwn lekker laten doen denk km
7 dagen geleden
Elke baby ontwikkelt zich op zijn of haar eigen manier. Er is geen reden om haast te hebben! Wellicht vergelijk je met wat je om je heen ziet of hoort, maar doe dat maar niet. Je baby gaat vanzelf mijlpalen bereiken als je baby daar zelf klaar voor is 🥰
6 dagen geleden
Tijgeren hoeft ook nog helemaal niet. Meeste rollen wel beide kanten op, maar is ook niet erg als dat niet zo is. Tot 2 jaar verschilt het sowieso erg.
Die van mij is 6 mnd en rolt alle kanten op, maar tijgert niet. Wel 2 tandjes, maar dat zit er gewoon of niet. Mijn oudste kreeg het met 9 mnd, tweede met 4 mnd, en deze dame met 5 mnd. Maar het is echt fijner als ze iets ouder zijn hoor😁 hebben ze er iets minder last van. Maar sommige kinderen krijgen pas tanden met 1 jaar. Geen zorgen, komt zeker goed;). Maar je kan het natuurlijk gewoon zeggen bij het cb, dan stellen ze je daar gerust als het goed is.
2 dagen geleden
Tijgeren met 6,5 maand is vroeg hoor! Ze moeten eerst nog zitten rond de 8 maanden haha. Hier ook nog geen tandje met 6 maanden, eerste kwam bij mijn dochtertje pas met 8??
één dag geleden
Een vlotte dame hier, tijgert het hele huis door in z'n achteruit ipv vooruit (frustratie non-stop)... Nog geen tandjes te bekennen, bij de oudste begon dat pas bij 8 maanden.
Geen zorgen om maken, helpt toch niet. Ze doen het allemaal in hun eigen tempo en volgen daarbij hun eigen logica (die lang niet altijd logisch lijkt)