16 Reacties

7 dagen geleden

Tandjes komen vanzelf. Is niet veel aan te doen. Mijn meisje is ook 6,5 maand en tijgert of kruipt ook nog niet. Ze rolt van rug naar buik, maar nog niet van buik naar rug. Als ze op d'r buik ligt gooit ze soms wel d'r kont omhoog, dus zal niet lang meer duren denk ik. Gwn lekker laten doen denk km

7 dagen geleden

Mijn dochter is ook 6,5 maand maar ze tijgert ook niet 1x van rug naar buik gedraait en verder niks😂 en tandjes ook nog niet maar het komt wel!

7 dagen geleden

Oooo nou hier ook geen tanden hoor. Tijger ook nog niet. En kon al een hele tijd rollen maar was het weer vergeten sinds een week doet hij het nu weer echt! Ik maak me er niet zoveel zorgen om 6.5 maand en dan tijgeren is volgens mij best vroeg…

7 dagen geleden

Elke baby ontwikkelt zich op zijn of haar eigen manier. Er is geen reden om haast te hebben! Wellicht vergelijk je met wat je om je heen ziet of hoort, maar doe dat maar niet. Je baby gaat vanzelf mijlpalen bereiken als je baby daar zelf klaar voor is 🥰

6 dagen geleden

Reactie op Melis07

Mijn dochter is ook 6,5 maand maar ze tijgert ook niet 1x van rug naar buik ...
Nou alsof ij over mijn zoontje lees 🤣🙈

6 dagen geleden

Tijgeren hoeft ook nog helemaal niet. Meeste rollen wel beide kanten op, maar is ook niet erg als dat niet zo is. Tot 2 jaar verschilt het sowieso erg. Die van mij is 6 mnd en rolt alle kanten op, maar tijgert niet. Wel 2 tandjes, maar dat zit er gewoon of niet. Mijn oudste kreeg het met 9 mnd, tweede met 4 mnd, en deze dame met 5 mnd. Maar het is echt fijner als ze iets ouder zijn hoor😁 hebben ze er iets minder last van. Maar sommige kinderen krijgen pas tanden met 1 jaar. Geen zorgen, komt zeker goed;). Maar je kan het natuurlijk gewoon zeggen bij het cb, dan stellen ze je daar gerust als het goed is.

3 dagen geleden

Hoeft ook nog niet. Je loopt juist goed op schema😜 Google maar eens.

3 dagen geleden

Mijn vent van 6,5 maand krijgt nu net 1 tandje. Verder beweegt hij ook weinig. Hapjes gaan ook nog niet geweldig. Komt allemaal vanzelf.

2 dagen geleden

Mn oudste kreeg zijn eerste tandje met 8 maanden. Niks aan de hand dus!

2 dagen geleden

Mijn zoontje van 2,5 kreeg pas z’n eerste tandje bij 11 maanden! Onze baby van 6mnd wil nog geen 30sec op z’n buik liggen, begint dan te spartelen en huilen! Elke baby doet het op zijn eigen tempo ;) maak je geen zorgen!

2 dagen geleden

Mijn dochter tijgert ook niet & heeft ook nog geen tandjes hoor! Ze speelt wel op de mat, maar komt ook niet vooruit ofzo. Tandjes komen vanzelf, no worries!

2 dagen geleden

Mijn oudste kreeg haar eerste tandje pas bij 14 maanden 😅

2 dagen geleden

Tijgeren met 6,5 maand is vroeg hoor! Ze moeten eerst nog zitten rond de 8 maanden haha. Hier ook nog geen tandje met 6 maanden, eerste kwam bij mijn dochtertje pas met 8??

2 dagen geleden

Hier ook geen tanden en niet aan het tijgeren of niks

één dag geleden

Een vlotte dame hier, tijgert het hele huis door in z'n achteruit ipv vooruit (frustratie non-stop)... Nog geen tandjes te bekennen, bij de oudste begon dat pas bij 8 maanden. Geen zorgen om maken, helpt toch niet. Ze doen het allemaal in hun eigen tempo en volgen daarbij hun eigen logica (die lang niet altijd logisch lijkt)

18 uur geleden

Reactie op SHY2021

Mijn oudste kreeg haar eerste tandje pas bij 14 maanden 😅
Haha hier nog één! Onze dochter ook met 14 maanden. Ze komen vanzelf :)