19 Reacties

één maand geleden

Ik zou nog een keer gaan bellen. Is je baarmoeder wel goed geslonken? Ik ben nu 5 weken geleden bevallen en bij mij is het ook nog niet gestopt. Ene keer wondvocht, andere keer nog iets bloed. Maar heb het nog nooit zo lang gehad (3de kindje nu) en wondvocht kan ik me ook niet zo herinneren. Als het zondag nog zo is (dan 6 weken) ga ik maandag bellen. Als je baarmoeder niet genoeg is geslonken kan je medicatie daar nog voor krijgen. Mijn schoonmoeder vertelde dat zij dat met al haar kinderen had.

één maand geleden

Reactie op AnneloesKVS

Ik zou nog een keer gaan bellen. Is je baarmoeder wel goed geslonken? Ik be ...
Oh Dankjewel voor jou berichtje. Ik word morgen gebeld door mijn dokter en zal eens vragen😊

één maand geleden

Ik heb hetzelfde zit nu in mn 4e week. Maar lijkt nog geen einde aan te komen..

één maand geleden

Ik ben ook bijna 7 weken verder en bloed nog steeds... Wel minder en soms een dag niet, maar het is er nog wel. De gynaecoloog wil dat ik ze weer bel als ik met 8 weken nog steeds bloed.. Hoop vooral dat het dan voorbij is. 🥲

één maand geleden

Reactie op XRX

Ik ben ook bijna 7 weken verder en bloed nog steeds... Wel minder en soms ...
Oh wat naar ja hier hetzelfde had vandaag even contact met de dokter en hij zei wacht nog maar een week af🙈

één maand geleden

Net wat Anneloes zegt...als t goed is hebben ze hier naar gekeken maar je baarmoeder kan inderdaad net genoeg terugkrimpen. ik bloedde hier tot week 7.4 en toen werd ik ongesteld met 8.3 dagen...beetje jammer. In t ziekenhuis gecheckt maar bleek erbij te horen. Ik had ook een zeer grote placenta dus ze vondennt bloeden bij de grote placenta passen

één maand geleden

Wel goed om te weten dat toch meer vrouwen het hebben. Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren ook. Had het niet verwacht! Fijn dat je nu wat gerustgesteld bent. En gewoon in de gaten blijven houden inderdaad en zo nodig weer bellen.

één maand geleden

Bij mijn oudste bloedde ik met 6 weken nog. De verloskundige heeft toen een echo gemaakt en ik had placentarestjes.. was al helemaal aan het verkalken. Is operatief verwijderd met 12 weken. Eerder deden ze niet want dan bestond de mogelijkheid om de baarmoeder te perforeren.. na de operatie was het bloedverlies meteen voorbij!

één maand geleden

Reactie op XLMN

Bij mijn oudste bloedde ik met 6 weken nog. De verloskundige heeft toen een ...
Bij mij hebben ze een week geleden een echo gemaakt en gecontroleerd inwendig. Maar ze zeiden dat alles er goed uitzag🙈 en omdat ik vorige week allemaal brokjes bij mijn bloed zat dachten ze dat er waarschijnlijk nog restjes van de placenta waren. Maar die kon ze niet meer via de echo zien

één maand geleden

Nu na 6.5 week heb ik ook nog steeds bloed verlies/ wondvocht.

één maand geleden

Ik bloed ook nog behoorlijk nu bijna 5 weken. Ik heb ook behoorlijke bloedarmoede door ijzertekort (had ik al tijdens zwangerschap en bij bevalling ook teveel bloed verloren). Ben nu ook gestopt met borstvoeding.

één maand geleden

O wow! Wat heftig. Goed dat je al wel aan de bel hebt getrokken. Als je iets niet vertrouwd, gewoon hulp vragen! Ik bloedde na 1,5/2 week al niet meer 🙈 vond dat ook heel bijzonder, maar had het bij de 1e ook 🤷🏻‍♀️ Ik heb wel last van stinkende afscheiding, meer mensen last van? Of is dit wondvocht? Vind het heel naar 🙈 het lijkt zelfs vanuit mn plasbuis te komen? Het zit voorin op het inlegkruisje. 🧐

één maand geleden

Reactie op yous90

Ik bloed ook nog behoorlijk nu bijna 5 weken. Ik heb ook behoorlijke bloeda ...
Oh echt vervelend ja😭 hoop voor jou dat het bloeden snel stopt🤞🍀

één maand geleden

Reactie op McFlurry

O wow! Wat heftig. Goed dat je al wel aan de bel hebt getrokken. Als je iet ...
Ja heftig idd. Ik had het de eerste 2 weken dat het niet zo fris rook. Gelukkig nou geen last van. Alleen blijf ik bloeden maar heb daar geen geur bij.

één maand geleden

Reactie op McFlurry

O wow! Wat heftig. Goed dat je al wel aan de bel hebt getrokken. Als je iet ...
Dit heb ik nu ook sinds vandaag. Niet fris nee en ook voor 😕

één maand geleden

Ik bloed nu een maand, eergisteren stond ik in de AH en ik wilde iets uit de kinderwagen bak halen en er ‘knapte’ beneden iets. Resultaat, doorgelekt (had gelukkig een zwarte broek aan) en bij thuiskomst gelijk onder de douche en kwam er nog een stolsel uit. Was een heel bizar moment. Had de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het nog kan na 4 weken een stolsel verliezen, maar bij een tweede keer moet ik wel bellen.

één maand geleden

Reactie op McFlurry

O wow! Wat heftig. Goed dat je al wel aan de bel hebt getrokken. Als je iet ...
Dit herken ik wel. Ik voel me er minder fris door en ik ruik het zelf 10x erger ben ik bang. Mijn man wilde al wat doen in de slaapkamer maar ik voel me gewoon niet fris daarvoor. Ik gebruik de lange geparfumeerde inlegkruisjes van Always. Ik trok het gewoon niet meer.

één maand geleden

Reactie op Annie1979

Dit herken ik wel. Ik voel me er minder fris door en ik ruik het zelf 10x e ...
Is de stank normaal? Bij mij ruikt het ook niet fris, af en toe nog bloed, verdund met??? Morgen 6 weken postpartum. Ik durf nog niet in bad/zwembad te gaan. Woensdag afspraak met vk als afsluiting, ga het dan even overleggen

één maand geleden

Reactie op noralinde

Is de stank normaal? Bij mij ruikt het ook niet fris, af en toe nog bloed, ...
Ik ben bijna 9 weken postpartum maar de bloed geur is er nog ook al zijn de inlegkruisjes niet vies meer.