9 Reacties

2 jaar geleden

Ik had ook allemaal klachten, gevoelige borsten, misselijk. Die zijn verdwenen ook verdwenen maar wel nog moe. Vrijdag een echo gehad met 9 weken en die was top. Mijn verloskundige zei dat dit vaker voor komt en je je dan geen zorgen hoef te maken. Hopelijk is dit bij jou een beetje een geruststelling 😘

2 jaar geleden

Ik ben nu ook 8 weken en ervaar dit ook! Nog wel wat gevoelige borsten en niet helemaal fit. Maar idd meer energie!

2 jaar geleden

Ik zit nu op 10 weken en het wordt ook allemaal wat milder. Met 8.4 wel een goeie echo gehad. Vrijdag mogen we weer met 10.6. Blijft altijd elke keer weer spannend vind ik…

2 jaar geleden

Morgen 9 weken en mijn klachten zijn ook ineens verdwenen. Fijn om te lezen dat dit bij meerdere voorkomt, is wel een geruststelling!

2 jaar geleden

Had met 5 weken ook dat ineens de klachten verdwenen leken, maar toch hier en daar weet wat opgekomen (nu 7 weken)

2 jaar geleden

Hier afgelopen donderdag met 6+6 echo gehad, toen was alles goed. Netjes op termijn, sterk kloppend hartje etc. Diezelfde dag verdwenen ook zo goed als al mijn klachten. Van enorm ziek en zelfs pillen tegen de misselijkheid, nu naar geen pillen. Suiker is niet meer steeds laag, maar eerder te hoog. Pijnlijke borsten nemen af. Duizeligheid neemt af. Dus nu enkel nog obstipatie, meer trek, weinig energie en weinig focus (al wordt dit laatste ook al weer beter). Wel flink afscheiding, dit lijkt ook erger te worden. Na 2 miskramen en een missed abortion maakt me dit toch wel erg nerveus. Maandag opnieuw echo, maar dat duurt nog zo lang!

2 jaar geleden

Vorige week bijna hetzelfde bericht geplaatst. Hier verschilt het zo per dagen. Vaak 2/3 dagen veel klachten en dan weer even minder. Heb gelezen had het allemaal erbij hoort en dus niks hoef te betekenen maar ook ik raak er gestresst van…

2 jaar geleden

Ik ben ook 8 weken en merk hetzelfde. Ben wel nog erg moe maar was echt kotsmisselijk en nam zelfs medicijnen, die lijk ik nu niet eens meer nodig te hebben.. borsten minder gespannen ook. Ik weet dat het erbij kan horen maar blijft toch weer spannend. Ik heb drie jaar geleden een missed abortion gehad met 12,5week en voelde me toen op en top zwanger en had super veel klachten. Dus dat zegt echt niks over hoe de zwangerschap verloopt. En toch gaat t in mijn koppie zitten, mindfuck 😅

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Hopelijk volgende week weer een goede echo. Succes dames! 😃