Hi mama’s
Ik ben nieuw komen wonen in de omgeving Den Bosch en heb een dochtertje van 21 maanden en ben zwanger 6+6.
Ik heb hier nog geen netwerk en zou het leuk vinden in contact te komen met andere mama’s.
Liefs.
Ik woon in Vught en heb een dochtertje die maandag 1 wordt. Ik zou je aanraden om lekker ergens een zwangerschapsbootcamp te doen; fit movement of mom in balance. Is mij goed bevallen vorig jaar!
Ik woon in Den Bosch, dochter van 13 maanden en eigenlijk 5+5 zwanger maar vermoedelijk een miskraam gehad van de week. Ik kan helaas volgende week donderdag pas terecht voor een echo dus tot die tijd nog onzekerheid... Desondanks leuk om te kletsen!
Ik woon in Den Bosch, dochter van 13 maanden en eigenlijk 5+5 zwanger maar ...
Hey ach wat heftig! Mag ik vragen waarom je dit vermoeden hebt? Duurt lang dan hè die donderdag :( ik hoop dat je toch een beetje je rustig kunt houden tot die tijd maar knap lastige situatie
Ja, vorige week en die was gelukkig helemaal goed! Waarschijnlijk eind mei uitgerekend. Heb jij al een echo gehad? En bij welke verloskundige zit je? Ik bij volle maan.
Hoi hoi iedereen,
ik kom uit Vught en ben nu precies 2 jaar na mijn vorige zwangerschap voor de tweede keer zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben vanaf vandaag 5 weken.
1 november heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis.ik weet nog niet naar welke verloskundige ik wil. Bij mijn vorige verloskundige heb ik een minder goed gevoel bij na de miskraam (missed abortion).
Ik werk bij de provincie Noord-Brabant.
Hoi hoi iedereen,
ik kom uit Vught en ben nu precies 2 jaar na mijn vori ...
Hoi gefeliciteerd! Spannend allemaal weer. Je hebt nog de tijd voor een vk toch het is belangrijk dat je je er goed bij voelt.
Weten ze het op je werk al?
Hoi gefeliciteerd! Spannend allemaal weer. Je hebt nog de tijd voor een vk ...
Dankjewel, jaa heel spannend idd. Ik heb het 2 directe collega's al verteld, maar die zijn ook op de hoogte van mijn kinderwens en morgen ga ik het denk ik met mijn manager bespreken. Die is ook op de hoogte van mijn kinderwens en ziekenhuis traject.
Voor mijn gevoel scheelt het heel veel dat ik bij een overheidsorganisatie werk, bij mijn vorige werkgever had ik dat niet zo.