34 Reacties

2 jaar geleden

Hi ik woon in Oss en heb een dochter van ruim 2 en ben nu 6 + 3. Ik woon hier nu 4 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Leiden eo

2 jaar geleden

Ik woon in Vught en heb een dochtertje die maandag 1 wordt. Ik zou je aanraden om lekker ergens een zwangerschapsbootcamp te doen; fit movement of mom in balance. Is mij goed bevallen vorig jaar!

2 jaar geleden

Reactie op Renateonderwater

Hi ik woon in Oss en heb een dochter van ruim 2 en ben nu 6 + 3. Ik woon hi ...
Oh wat leuk! En helemaal je draai gevonden hier? Ik kom toevallig ook uit die omgeving :)

2 jaar geleden

Ik kom uit heesch ( bij oss) heb een dochter van 16 maanden en nu 5 weken zwanger van nummer 2.

2 jaar geleden

Hoi hoi, ik woon in Vlijmen :) en ben momenteel 5+ weken zwanger van mijn eerste kindje. Over twee weken eerste echo 🤞🏻

2 jaar geleden

Ik woon in Den Bosch, dochter van 13 maanden en eigenlijk 5+5 zwanger maar vermoedelijk een miskraam gehad van de week. Ik kan helaas volgende week donderdag pas terecht voor een echo dus tot die tijd nog onzekerheid... Desondanks leuk om te kletsen!

2 jaar geleden

Reactie op JChristine

Ik woon in Den Bosch, dochter van 13 maanden en eigenlijk 5+5 zwanger maar ...
Aah wat sh*t dat je mogelijk een miskraam hebt gehad… 😥 sterkte!

2 jaar geleden

Ik woon in Nuland. En heb al een dochter van 7 en zoontje van 4 en nu zwanger van nr 3

2 jaar geleden

Hoi! Ik woon ook in Den Bosch. Mijn zoontje Simon is 2 jaar en nu 7 weken zwanger van nummer 2.

2 jaar geleden

Reactie op JChristine

Ik woon in Den Bosch, dochter van 13 maanden en eigenlijk 5+5 zwanger maar ...
Hey ach wat heftig! Mag ik vragen waarom je dit vermoeden hebt? Duurt lang dan hè die donderdag :( ik hoop dat je toch een beetje je rustig kunt houden tot die tijd maar knap lastige situatie

2 jaar geleden

Reactie op sam8819

Hoi hoi, ik woon in Vlijmen :) en ben momenteel 5+ weken zwanger van mijn e ...
Spannend😍

2 jaar geleden

Reactie op Suus31

Hoi! Ik woon ook in Den Bosch. Mijn zoontje Simon is 2 jaar en nu 7 weken z ...
Hii! Heb je al een echo gehad?

2 jaar geleden

Reactie op melissakensi

Ik woon in Nuland. En heb al een dochter van 7 en zoontje van 4 en nu zwan ...
Een ervaren mama gezellig! Ik heb er eingelijk ook meer maar woon hier alleen met mijn jongste dochter

2 jaar geleden

Werken jullie?

2 jaar geleden

Reactie op lalavinia

Hii! Heb je al een echo gehad?
Ja, vorige week en die was gelukkig helemaal goed! Waarschijnlijk eind mei uitgerekend. Heb jij al een echo gehad? En bij welke verloskundige zit je? Ik bij volle maan.

2 jaar geleden

Reactie op lalavinia

Werken jullie?
Hoi hoi iedereen, ik kom uit Vught en ben nu precies 2 jaar na mijn vorige zwangerschap voor de tweede keer zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben vanaf vandaag 5 weken. 1 november heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis.ik weet nog niet naar welke verloskundige ik wil. Bij mijn vorige verloskundige heb ik een minder goed gevoel bij na de miskraam (missed abortion). Ik werk bij de provincie Noord-Brabant.

2 jaar geleden

Reactie op Suus31

Ja, vorige week en die was gelukkig helemaal goed! Waarschijnlijk eind mei ...
Ah fijn gelukkig!! Ik zit ook bij volle maan ik heb mijn echo morgen.. spannend!!

2 jaar geleden

Reactie op Cherry5

Hoi hoi iedereen, ik kom uit Vught en ben nu precies 2 jaar na mijn vori ...
Hoi gefeliciteerd! Spannend allemaal weer. Je hebt nog de tijd voor een vk toch het is belangrijk dat je je er goed bij voelt. Weten ze het op je werk al?

2 jaar geleden

Reactie op Cherry5

Hoi hoi iedereen, ik kom uit Vught en ben nu precies 2 jaar na mijn vori ...
Ik heb in Vught wel een positieve ervaring met verloskundig centrum midden brabant. Alleen de echo's zijn dan wel in Boxtel

2 jaar geleden

Reactie op lalavinia

Hoi gefeliciteerd! Spannend allemaal weer. Je hebt nog de tijd voor een vk ...
Dankjewel, jaa heel spannend idd. Ik heb het 2 directe collega's al verteld, maar die zijn ook op de hoogte van mijn kinderwens en morgen ga ik het denk ik met mijn manager bespreken. Die is ook op de hoogte van mijn kinderwens en ziekenhuis traject. Voor mijn gevoel scheelt het heel veel dat ik bij een overheidsorganisatie werk, bij mijn vorige werkgever had ik dat niet zo.