6 Reacties
6 dagen geleden
Hé hé! Toevallig dat ik dit lees. Ik heb een zoontje van 3 jaar en die had eigelijk precies hetzelfde dit zag ik zelf al vanaf ong 9 maanden. Mijn zoon heeft ass . Het gaat steeds beter en zit op een speciale dag behandeling. Ik zou het gewoon rustig afwachten . Wellicht is een osteopaat ook nog iets? Ik heb n dochter van 1,5 en die had dat allemaal niet dus dat is dan ook wel gek om te zien! Maar positief blijven! Niet dat je hier veel aan hebt maar weet dat er meer mensen zijn hihi.
6 dagen geleden
Reactie op fabjejoejoe
Hé hé! Toevallig dat ik dit lees. Ik heb een zoontje van 3 jaar en die had ...
Dankjewel voor je reactie. Ik wil alles aanpakken. Echt om hem te helpen. Maar ik ben niet helemaal thuis in wat een osteopaat precies kan doen. Ben jij naar een osteopaat geweest met je zoontje.
6 dagen geleden
Mijn oudste en jongste zijn erg op zichzelf en zoeken nauwelijks contact met andere kindjes. Ze gaan helemaal op in hun eigen spel maar spelen thuis graag samen. Onze jongste praat ineens na zijn sprong van 1,5 jaar wel meer. Qua woordjes lezen we voor en hij houdt van Nijntje en Tik Tik. En hij leert ook van zijn broer. Misschien is het goed als er zorgen zijn over de ontwikkeling bijtijds voorschoolse educatie aan te vragen. Dit hebben we bij onze oudste gedaan. Hij had een ontwikkelachterstand van 1 jaar vanwege zijn vroeggeboorte. Door de betrokken tussenkomst van logopediste en fysiotherapeute had hij dit in 6 maanden ingehaald. Luister naar de adviezen zou ik willen zeggen en geef daarbij goed aan hoe het thuis is. Thuis zijn er minder prikkels en gedraagt een kind zich anders. Bij de opvang is het drukker en als hij zoveel prikkels moet verwerken dan kun je kiezen om hem minder vaak te sturen. Onze jongste heeft er 3 maanden over gedaan om te wennen bij de opvang bijvoorbeeld. We stuurden hem 1 dag minder en op de rustigere dagen. Allemaal in samenspraak met de begeleiders bij de opvang.
6 dagen geleden
Reactie op Annie1979
Mijn oudste en jongste zijn erg op zichzelf en zoeken nauwelijks contact me ...
Heel erg bedankt voor je reactie. Ondanks ik thuis andere dingen zie wil ik hun zorgen serieus nemen en actie ondernemen. Voorschoolse educatie is een goede tip. Ik ga hier zeker naar kijken dankjewel.
6 dagen geleden
Dankjewel voor je reactie. Ik wil alles aanpakken. Echt om hem te helpen. M ...
Yes zeker ! In Nijmegen naar claudia Lai, ze is een super goeie osteopaat! Zei vertelde me precies wat ik moest doen en heb dit gevolgd en heb een heel ander kindje terug!