7 Reacties

2 jaar geleden

Hallo ik ben ook 4 weken zwanger mijn onder buis ook erg pijn en beetje bloedverlies ?

2 jaar geleden

er is bij mij ook jaren geleden diagnose adenomyose vastgesteld en ik ervaar nu ook enorm veel pijn onder in mijn baarmoeder… het zijn echt krampen die ik weg moet puffen. ik snap dat je bang bent ik ervaar het zelf ook. Ook omdat mijn vorige zwangerschap een miskraam is geworden..

2 jaar geleden

Ja of dat je het weg moet puffen zo voelt het. Soms komt het ook in aanvallen en moet ik op mijn zij gaan liggen en wachten tot het weggaat. Afwachten tot 15 november dan heb ik pas de eerste echo. Tot die tijd duimen.. hopelijk blijft het bij jou ook zitten. 🤞🏻

2 jaar geleden

Ik ben 4w5d, maar heb geen pijn en wel bloedverlies. Ga straks ziekenhuis bellen. :-( ook adenomyose

2 jaar geleden

Bij mij resulteerde het helaas in een hele heftige miskraam op de SEH.

2 jaar geleden

Hi! Ik ben nu 7 weken en 1 dag en ik heb diepe endometriose en adenomyose. Ook ik heb sinds week 4 hele nare krampen in buik en onderrug wat uitstraalt naar mijn weten. De verloskundige heeft het steeds over ‘lichte menstruatiekrampen’ maar die zijn bij mij wel echt anders. Alleen mijn innesteling was ook heel heftig qua pijn. Denk dat dit toch extra gevoelig is met adenomyose..

2 jaar geleden

Hoi! Uitstraling naar de benen heb ik nog niet gehad… maar wel super veel buikkrampen. Ik ben nu 5w6d en zwanger van m’n 2e kindje dankzij IVF! De innesteling was al echt mega pijnlijk. De hele week kramp gehad en dacht dat ik ieder moment ongesteld kon worden. Nu sinds vanmorgen een heftige bloeding met stolsels. Bloedverlies is nu in de avond bijna gestopt. Ik schrok me dood! Ik ging er eigenlijk vanuit dat het klaar was dus heb flink gehuild maar nu ik dit forum lees is er misschien nog hoop. Ga morgen gelijk het ziekenhuis bellen! Dit is ook nieuw voor mij. M’n eerste zwangerschap verliep gelukkig vlekkeloos en toen had ik ook nog geen adenomyose. Na die bevalling begon alle ellende! Strippenkaart bij de gynaecoloog is in ieder geval vol… Wat een gedoe. Hoop voor jullie dat het allemaal goedkomt!! Liefs