11 Reacties

4 dagen geleden

Ik geef nu met bijna 6 maanden sochtends fruithapje, smiddags brood met borstvoeding (soms met ei of pindakaas, ik zorg dat ze iedere week ei en pindakaas eet) en savonds krijgt ze groente (los of met aardappel, rijst of pasta). Ik pureer alles behalve het brood. Het brood is meer een papje doordat ik borstvoeding erbij doe. Fruit en groente geef ik al 5 of 6 ijsblokjes.

4 dagen geleden

Onze dochter is 6 maanden en geven haar in de ochtend een fles en fruithapje, in de middag stukje brood met boter of pap, en in de avond een potje of vers gemaakte eten, en natuurlijk hier tussen door nog haar fles. Elk kindje is anders en heeft een andere eetlust. Ik denk dat je je kleine blij maakt met in de ochtend een fruit hapje erbij te geven.

4 dagen geleden

Dank voor jullie reactie. Hoe hebben jullie dit opgebouwd? En wanneer zijn jullie begonnen met hapjes? Want ik weet dat hij meer mag eten. Weet alleen even niet hoe verder

4 dagen geleden

Reactie op Kkmm91

Dank voor jullie reactie. Hoe hebben jullie dit opgebouwd? En wanneer zijn ...
Ik merkte gewoon dat ze het lekker vond. Dus ja ben iedere keer wat meer gaan geven. Ik ben inderdaad ook begonnen met eerst fruithapje erbij in de ochtend naast de groente savonds. Daarna af en toe brood. En daarna pas aardappelen etc.

4 dagen geleden

Reactie op Essy1

Onze dochter is 6 maanden en geven haar in de ochtend een fles en fruithapj ...
Wat voor pap?

2 dagen geleden

Ik ben ook begonnen met 1 ijsblokje groente per dag. Dat uit gebreid naar 2 ijsblokjes (2 verschillende groenten) daarna uitgebreid naar sochtends fruit(2/3 blokjes). En nu ook langzaam brood, rijst of pasta bij het groente hapje, dus 3 blokjes. En hierna wil ik uitbreiden met vlees en vis

2 dagen geleden

Ik heb een dag een potje geprobeerd, met pasta bolognese ofzo voor 6 maanden. Hier een kwart van gegeven, de dag erna een half potje en op dag 4 een hele. Ze eet goed en vind alles lekker. Gewoon proberen! Brood gaat hier ook goed en fruit ook.

één dag geleden

Reactie op PattyBi

Ik ben ook begonnen met 1 ijsblokje groente per dag. Dat uit gebreid naar 2 ...
Hoe bied je het brood., rijst of pasta aan? Ik heb nu alles qua groente en fruit gepureerd en wil dus niet stapje verder maar vroeg me af hoe dan. Ben bang dat de zich verslikt met grotere stukjes want dat kent ze nog niet

één dag geleden

Reactie op Reinders94

Hoe bied je het brood., rijst of pasta aan? Ik heb nu alles qua groente en ...
Ik heb brood eerst met borstvoeding gegeven. Kan ook met water. Vandaag eerste keer met magarine en pindakaas en dat ging goed. Vond ze heerlijk. Pasta en rijst pureer ik nog met de groente erin

één dag geleden

Reactie op MicheleJaouni

Ik heb brood eerst met borstvoeding gegeven. Kan ook met water. Vandaag ee ...
Ohja oke. En prak je het brood dan ook fijn of geef je dat in stukjes? En pasta en rijst dus kaal met groente? Wil dat een beetje pureren?

één dag geleden

Reactie op Reinders94

Ohja oke. En prak je het brood dan ook fijn of geef je dat in stukjes? En ...
Ik heb het brood met borstvoeding eerst als papje gegeven. De groente met pasta of rijst pureer ik ook