21 Reacties
2 jaar geleden
Ik had hier ook twijfels over.. ik heb uiteindelijk toch een volledige zwarte uitgekozen omdat ik het toch mooier vind. Maar ik denk dat als je er voorzichtig mee omgaat, dus niet wandelen in het bos, het niet zo snel vies word. Ik daarentegen wil niet zoveel rekening houden steeds met het schoon houden van mijn kinderwagen dus daarom ook zwart🤣
2 jaar geleden
wij hebben een zwarte gewone kinderwagen en een crème buggy voor mee in de auto. die buggy wordt echt vreselijk snel vies, je ziet alles. maar de foto die jij hebt geplaatst is de binnenkant zwart dus zal dat denk ik niet zo'n probleem hoeven zijn. naar mijn idee wordt het niet perse veel warmer als ie zwart is, maar anders kan je er ook gewoon een hydrofieldoek overheen hangen (maar niet volledig dicht maken, dan kan het juist te warm worden)
2 jaar geleden
ik ben zelf voor een mooie groene kleur gegaan. Wetend dat ik deze kinderwagen in de toekomst nog voor een tweede kindje wil gebruiken. En ik ga niet er op letten dat ik in bepaalde gebieden niet ga wandelen, omdat ik er ook zuinig mee wil omgaan. En de zomerkeuze. voor hetzelfde geldt regent het veel.
2 jaar geleden
Ik vond licht ook erg mooi, maar toch maar niet gedaan. Het wordt idd snel vies en schoonmaken lukt niet altijd zo makkelijk meer. Ik heb nu een donkergroene gekozen. Misschien kunnen jullie een soort tussenweg vinden qua kleur.
2 jaar geleden
Wij hebben beide. Zwart verkleurd en wordt rood, crème kleur wordt zwart 😂😂😂 dus kies wat je mooi vind!
2 jaar geleden
Wij hebben de joolz geo3 beige besteld. Paar vriendinnen hebben m ook en vinden m geweldig. Hoes kan je wassen en garantie is super lang, plus je kan er nog een 2e in kwijt. Wij wouden eerst ook voor zwart gaan maar de vrouw in de winkel gaf ons het advies dat dat best heet kon zijn in de zomer met echt warme temperaturen. Voor ons ook ons eerste kindje dus we hebben er maar naar geluisterd 🤣
2 jaar geleden
Ik heb ook een zwarte (wel ander merk) kinderwagen nog van m'n eerste zomerkindje uit 2021. Het wordt wel heet als de wagen in de zon staat maar met een doekje erop is dat prima te doen. ben heel blij dat t schoonmaken nier zo lastig is. en hij is na 2.5 jaar ook nog mooi van kleur.
Ik vond zwart ook wat ongezellig in de zomer maar je kijkt alleen wat erin ligt als t eenmaal zover is 😄
2 jaar geleden
Wij hebben alles zwart en geen seconde spijt van! Midden in de zomer bleef het gewoon koel (nja net als alle andere kleuren?) en je ziet er niks op😄