43 Reacties

3 maanden geleden

Oh wat schattig zeg. Mijn dochtertje is 15 weken oud en nog geen tandje te bekennen. Gaat ook nog even duren aangezien mijn anderen kindjes rond 6 maanden hun eerste tandje kregen. Hoeveel weken is jou kindje dan?

3 maanden geleden

Jaa hier ook het eerste tandje er doorheen, al bij de 11 weken 😳

3 maanden geleden

Reactie op najat1988

Oh wat schattig zeg. Mijn dochtertje is 15 weken oud en nog geen tandje te ...
M'n dochter is nu 13 weken. Onze eerste dochter was ook veel later hoor.

3 maanden geleden

Reactie op Fennajuni

Ah wat een knappert met die grote ogen😍 en idd ook vroeg zeg!

3 maanden geleden

Bij onze dochter zijn ze nog niet te bekennen. De andere twee hadden ze ook met 3 maanden. Voordeel daaraan is dat ze er minder last van hebben en waarschijnlijk ook vroeg gaan wisselen. Oudste zoon wordt vrijdag 5 en heeft nu zijn 1e wiebeltand.

3 maanden geleden

Bij 3,5 maand (gecorrigeerd 2,5 maand) nog niks te zien, maar onze oudste kreeg haar eerste tanden pas met 11 maanden dus zou zomaar kunnen dat het nog even duurt 🙈

3 maanden geleden

Nu met 15 weken dat beide onder tandjes door komen. Zijn zus was ook aan de vroegere kant, rond de 4 maand geloof ik. Tot nu toe heeft hij er op af en toe een momentje na gelukkig nog niet veel last 🤞🏻

3 maanden geleden

Mijn dochter had haar eerste tandje vgm rond de 11 maanden, dus verwacht hier niet dat het snel zal gaan bij haar broertje nu 😅

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 13 weken vertoond ook allerlei symptomen van maar consultatie bureau zei zonder gevoeld/gekeken te hebben heel stellig dat het niet kan Ik ben zelf wel zeker dat het binnen 1 of 2 weken iets voelbaar zal zijn

3 maanden geleden

Reactie op melson

Mijn dochter had haar eerste tandje vgm rond de 11 maanden, dus verwacht hi ...
Het zou toch wel kunnen. Mijn oudste had de eerste met 9 maanden en mijn tweede met 4 maanden. Ben benieuwd wat het bij deze wordt 😁

3 maanden geleden

Jeeeeetje wat vroeg! Mijn zoontje kreeg pas met z'n eerste verjaardag de eerste tanden, wel 4 tegekijk natuurlijk... Een groot drama. En nu, hij is 2,5jr, mist hij nog 4 kiezen. Ik ben benieuwd wanneer onze dochter, vandaag 11weken, haar eerste tsnden krijgen. Mag van mij nog wrl even wachten ivm borstvoeding haha 😂

3 maanden geleden

Hier ook al een dame van 15 weken met een wit puntig puntje. Nog net niet door het tandvlees heen.

3 maanden geleden

2 witte puntjes, zijn dit beginnende tandjes?

3 maanden geleden

Mijn dochter is nu 15 weken. Net begonnen aan haar 4e sprong en volgens mij ook nog eens een doorkomend tandje? Ik weet het niet zeker, maar het gaat nu zo: Wij doen wel eens buikpijn in de buggy op een kussen, nu bijt (of zuigt)ze op de rand van de buggy. Haar bijtring vindt ze geweldig, ze kan hem alleen nog niet vasthouden (raakt hier ook weer gefrustreerd). Vanavond was ze ontroostbaar. Wilde niet drinken, niet slapen, niks... ik steek mijn vinger in haar mond en ze knaagt er op los, uiteindelijk ging ze zuigen en toen lukte het wel aan de borst, maar eerst echt ff 5 minuten geknaagd op mijn vinger. Als ze het met d'r eigen vingers deed ging ze weer hard huilen. Het moest echt die van mij zijn. Dusja tandjes? Ik voel nog niks, maar denk het wel. En dat dan ook nog tijdens haar 4e sprong. Help! 🥲

3 maanden geleden

Wij zien hier ook tandjes aankomen! Ze heeft er ook wel echt last van + ze zit in sprong 4/slaapregressie😅 valt allemaal niet mee haha

3 maanden geleden

Jup hier ook gelukkig heeft die nog nergens last van maar de koelbijtringen en het zalfje staan al klaar 😂

3 maanden geleden

Reactie op Nathaliiieee

Nu met 15 weken dat beide onder tandjes door komen. Zijn zus was ook aan de ...
Zijn echt al mooi door inmiddels. Vindt het alleen leuk om nu te bijten tijdens de borstvoeding 😅😬

3 maanden geleden

Reactie op Fennajuni

Hier het tweede tandje ook al aanwezig 😮

2 maanden geleden

Denken jullie dat hier ook tandjes doorkomen?

2 maanden geleden

Reactie op Debbie1997

Denken jullie dat hier ook tandjes doorkomen?
Ik kan het niet goed zien. Meestal komen de eerste tandjes toch van onder?