43 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op najat1988

Ik kan het niet goed zien. Meestal komen de eerste tandjes toch van onder?
Zal later proberen om nog een foto te maken, ze vond het niet leuk 😜. Ja, dat dacht ik ook! Maar mijn vriend voelde wel een bobbel bovenin en ze kwijlt ook veel, kauwt/sabbelt veel op d'r handjes, ze is huilerig/hangerig ect

2 maanden geleden

Reactie op Debbie1997

Zal later proberen om nog een foto te maken, ze vond het niet leuk 😜. Ja, ...
Je kunt zien dat ze het niet fijn vond 😂 laat me nou mama😂 De mijne kwijlt ook heel erg en ook echt hele vuistje in der mondje echt ongelofelijk. Morgen meteen Sophie de giraf (bijtspeeltje) kan ze lekker bijten. Maar wel geen tandje te bekennen helaas😂 ze is ook nog eens aan de diarree en dat is ook een teken van tandjes.

2 maanden geleden

Hier inderdaad al best lang zo'nbeetje alle symptomen van doorkomende tandjes, maar er is nog steeds niets door

2 maanden geleden

Hier ook met 15 weken. Ze beet op mijn vinger en schrok dat ik nu al iets scherps voelde en kon idd een tandje zien doorkomen. Tot nu toe heeft ze er weinig last van gelukkig.

2 maanden geleden

Reactie op najat1988

Je kunt zien dat ze het niet fijn vond 😂 laat me nou mama😂 De mijne kwijl ...
Nieuwe poging 😜

2 maanden geleden

Reactie op Debbie1997

Nieuwe poging 😜
En achterin lijkt het ook wat verdikt!

2 maanden geleden

Onze zoon bijna 16 weken kwijlt heel veel en heeft veel pijn denken wat te zien bij z’n onder tanden in het midden rechts maar ik vind het zo moeilijk te herkennen… is het een sprongetje zijn het tandjes…

één maand geleden

Ons meisje is nu 5 maanden en de tandjes beginnen te komen. Je ziet echt opgezwollen tandvlees en de tandjes kan je er door zien. Als ik geen denrinox smeer voor het voeden, wilt ze wel drinken, maar wordt ze helemaal hysterisch van de druk op haar kaken. Laat ze maar snel komen die tandjes pffff

één maand geleden

Hier al een week erge pijn, eindelijk is er een door vandaag, hoop dat morgen een makkelijkere dag wordt

één maand geleden

Hier met 20 weken al 2 tandjes ook!

één maand geleden

Reactie op Eddie

Hier al een week erge pijn, eindelijk is er een door vandaag, hoop dat morg ...
Ik hoop het ook voor je! Ben benieuwd wat er eigenlijk precies pijn doet. Her door her tandvlees komen of het zakken van de tand

één maand geleden

Reactie op Debbie1997

En achterin lijkt het ook wat verdikt!
Ik herken hier niet perse een tandje in. Meestal komt het onderin ook eerst. Wat je moet zien is letterlijk het (witte) tandje onder het tandvlees, dan komt hij eraan (en dan kan het ook nog eventjes duren). Bij mijn dochter van 21 weken komt onderin echt bijna het tandje door. Zal echt in dezer dagen eruit komen. Oudste had het met 9 mnd, middelste met 4, jongste dus waarschijnlijk (bijna) 5 mnd.

één maand geleden

Hier vooral veel kwijlen en hard bijten hahah zal denk ik niet heel lang meer duren :) voel al een klein randje maar nog niet door het tandvlees!

één maand geleden

Hier ook!

één maand geleden

Reactie op AnneloesKVS

Ik herken hier niet perse een tandje in. Meestal komt het onderin ook eerst ...
Vandaag is hij door!

één maand geleden

Zijn er hier nog meer die niet meer sabbelen op de tuut, naar hem op willen eten? Haha

één maand geleden

Hier ook het eerste tandje door!! Hij is vlijmscherp! #RIPmijntepels

één maand geleden

Wow hier ook hoor. Mega scherp tandje beneden komt door. Hij heeft ineens diarree luiers is huilerig en slaapt slecht. Hoop zo dat dit snel voorbij is… Want die tweede beneden voel ik nog niet. Komen ze altijd tegelijk?

één maand geleden

Hier met 6 maanden al 6 tanden 🙈😂 4 boven 2 beneden. Terwijl mijn eerste pas haar eerste tandjes met 7 maanden kreeg haha

één maand geleden

Reactie op Br La

Hier met 6 maanden al 6 tanden 🙈😂 4 boven 2 beneden. Terwijl mijn eerste ...
Jeetje!!!!!! Hier net de 1e door bij 5,5 maand 😂