43 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op najat1988
Ik kan het niet goed zien.
Meestal komen de eerste tandjes toch van onder?
Zal later proberen om nog een foto te maken, ze vond het niet leuk 😜.
Ja, dat dacht ik ook! Maar mijn vriend voelde wel een bobbel bovenin en ze kwijlt ook veel, kauwt/sabbelt veel op d'r handjes, ze is huilerig/hangerig ect
2 maanden geleden
Reactie op Debbie1997
Zal later proberen om nog een foto te maken, ze vond het niet leuk 😜.
Ja, ...
Je kunt zien dat ze het niet fijn vond 😂 laat me nou mama😂
De mijne kwijlt ook heel erg en ook echt hele vuistje in der mondje echt ongelofelijk.
Morgen meteen Sophie de giraf (bijtspeeltje) kan ze lekker bijten.
Maar wel geen tandje te bekennen helaas😂 ze is ook nog eens aan de diarree en dat is ook een teken van tandjes.
2 maanden geleden
Hier ook met 15 weken. Ze beet op mijn vinger en schrok dat ik nu al iets scherps voelde en kon idd een tandje zien doorkomen. Tot nu toe heeft ze er weinig last van gelukkig.
2 maanden geleden
Reactie op najat1988
Je kunt zien dat ze het niet fijn vond 😂 laat me nou mama😂
De mijne kwijl ...
Nieuwe poging 😜
2 maanden geleden
Reactie op Debbie1997
Nieuwe poging 😜
En achterin lijkt het ook wat verdikt!
één maand geleden
Ons meisje is nu 5 maanden en de tandjes beginnen te komen. Je ziet echt opgezwollen tandvlees en de tandjes kan je er door zien.
Als ik geen denrinox smeer voor het voeden, wilt ze wel drinken, maar wordt ze helemaal hysterisch van de druk op haar kaken.
Laat ze maar snel komen die tandjes pffff
één maand geleden
Reactie op Debbie1997
En achterin lijkt het ook wat verdikt!
Ik herken hier niet perse een tandje in. Meestal komt het onderin ook eerst. Wat je moet zien is letterlijk het (witte) tandje onder het tandvlees, dan komt hij eraan (en dan kan het ook nog eventjes duren).
Bij mijn dochter van 21 weken komt onderin echt bijna het tandje door. Zal echt in dezer dagen eruit komen. Oudste had het met 9 mnd, middelste met 4, jongste dus waarschijnlijk (bijna) 5 mnd.
één maand geleden
Hier vooral veel kwijlen en hard bijten hahah zal denk ik niet heel lang meer duren :) voel al een klein randje maar nog niet door het tandvlees!
één maand geleden
Reactie op AnneloesKVS
Ik herken hier niet perse een tandje in. Meestal komt het onderin ook eerst ...
Vandaag is hij door!
één maand geleden
Wow hier ook hoor. Mega scherp tandje beneden komt door. Hij heeft ineens diarree luiers is huilerig en slaapt slecht. Hoop zo dat dit snel voorbij is… Want die tweede beneden voel ik nog niet. Komen ze altijd tegelijk?