9 Reacties

14 dagen geleden

Je kan ook de eerste keer samen daar uit logeren. En dat jullie wel alles uit handen geeft aan hun, dan kun je toch even kijken hoe het gaat. Misschien dat het je dan een beter gevoel geeft? En als hij overdag niet drinkt bij de kleine, misschien ook niet als de kleine komt logeren? Of een stuk minder? En anders even heel open over praten? Dat het je wel fijn zou vinden dat hij dan wat minder drinkt?

14 dagen geleden

Lastig, hij mag natuurlijk drinken wanneer hij wilt want dat mag jij niet bepalen. Maar jij mag wel bepalen of jij je er prettig bij voelt en of je je kindje daar dan niet laat logeren. Zelf zou ik er geen moeite mee hebben, maar dat ligt aan de situatie. Kan hij goed tegen drank of drinkt hij tot hij aangeschoten of dronken is? Als dat het geval is dan zou ik mijn baby er niet laten slapen. Als dat niet het geval is en je schoonmoeder blijft er continue bij, dan zou ik het prima vinden. ☺️ Maar volg je eigen gevoel erin. Als het niet prettig voelt dan ga je jezelf zitten opvreten die avond en kan je niet eens ontspannen. ☺️

14 dagen geleden

Is je schoonmoeder wel in staat om voor je baby te zorgen? Want als zij dit wel kan, dan zal ik mij niet zo druk maken denk ik. Wij hebben geen drinkers in de familie, dus ik weet eigenlijk niet hoe ik zelf zou reageren...

14 dagen geleden

Herkenbaar maar dan mijn schoonmoeder. Ze mag van mij niet alleen oppassen en dat weet ze. Ze is er boos om maar dat is haar eigen probleem. Ze zal daar ook niet zo snel logeren.

14 dagen geleden

Ik zou het niet fijn vinden als de mensen die op ons kleintje passen onder invloed zijn. Als is het maar een drupke. Ik zou mijn kind daar dus niet achterlaten. Maar goed ik ben zelf geen drinker dus misschien verdient het wat naunce.

13 dagen geleden

Waarom zou überhaupt een kleine baby uit logeren moeten tenzij je dat zelf wil? Het is een baby, lekker bij je houden.

12 dagen geleden

Persoonlijk zou ik me er niet comfortabel bij voelen. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Iemand die gedronken heeft denkt/is minder helder.

11 dagen geleden

Reactie op SongMJG

Waarom zou überhaupt een kleine baby uit logeren moeten tenzij je dat zelf ...
Eens! Hier wel laten oppassen maar niet voor de leuk uit logeren. Lekker thuis bij ons.

11 dagen geleden

Ik zeg altijd als iets niet goed voelt NIET doen... Je kunt alleen spijt krijgen als ze wel gaat. Lekker bij je laten