21 Reacties

3 maanden geleden

Ik lees mee

3 maanden geleden

Wij hebben van de scapino met croissantje erop.

3 maanden geleden

Ik ben fan van de wollen sloffen van Bergstein 😊

3 maanden geleden

Shoesme taupe vilten slofje | Uni schoenen https://share.google/xmLAi8vs72vezXLpu ik heb deze soort, vind ze heel fijn!

3 maanden geleden

https://www.shoesme.nl/shoesme-taupe-vilten-slofje-hs24w020-c Ik heb deze, heel erg blij mee en ze heeft goeie grip met stappen ook! Stevig, zool is wel flexibel & lekker warm. Enig nadeel: ze zijn niet goedkoop & zonder sokken aan wil het hier niet aan (denk dat het kriebelt).

3 maanden geleden

Reactie op kexter

Wij hebben van de scapino met croissantje erop.
Het vosje hier hihi

2 maanden geleden

Little riots

2 maanden geleden

Lees graag ook mee. Ik krijg veel reclame van charlys, heeft iemand daar ervaring mee?

2 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Deze nu besteld. Had alleen geen idee welke maat. Ben benieuwd. Had eerder falke besteld maar vond het elastiek wat strak

2 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Blijven deze goed zitten?

vorige maand

Reactie op Afra 96

Little riots
Hoe vallen deze qua maat?

vorige maand

Reactie op Espospa

Blijven deze goed zitten?
Uhm nee haha, hier trekt iemand ze veel te gemakkelijk uit. Erg jammer, want ze lijken me erg lekker warm

vorige maand

Ik heb wollen van Living Kitzühel van Vinted. Die kunnen ook ff naar buiten door de rubberen zool, gaan niet zomaar uit en zijn lekker warm 👍

vorige week

Reactie op maanster

Hoe vallen deze qua maat?
Naar mijn idee vallen ze redelijk op maat

6 dagen geleden

Ik ben zelf enorm fan van falke en heb ze nu ook voor mijn zoontje gekocht. Helaas nog geen mogelijkheid gehad ze te passen. Ze vallen wel klein, als ik de zolen (vd falke, maat 23-24) tegen de zolen van zijn huidige pantoffels(maat 22) houd zijn ze even groot.

5 dagen geleden

Hier nu wollen slofjes van Living Kitzbühel via Vinted. Zitten echt heerlijk, kunnen ook mee naar buiten en hij kan ze de hele dag aan!

5 dagen geleden

Reactie op iHeidi

Hier nu wollen slofjes van Living Kitzbühel via Vinted. Zitten echt heerlij ...
Die heb ik ook gezien. Hoe weet je welke maat past?

5 dagen geleden

Reactie op maanster

Die heb ik ook gezien. Hoe weet je welke maat past?
Ik heb de maat aangehouden uit de tabel van Shoesme, en die is perfect!

2 dagen geleden

Wij hebben ze van Falke maat 19-22 (vallen groot), lekker dik en stevige nopjes. Onze dochter loopt er graag op binnen