8 Reacties

9 dagen geleden

Mijn dochter wrijft de gehele tijd ook in haar ogen en neusje ! Als ik haar vasthoudt dan wrijft ze met der neusje tegen mijn borst naar ons idee is dit gewoon haar manier van genegenheid tonen en knuffelen maaar ziekenhuis gaf toen aan dat zij dit slaapsignalen vinden... dat zou betekenen dat onze dochter om t kwartier zou moeten slapen. Wij letten nu op hoe ze speelt en of er meer signalen zijn tot slaap♡
Ja, hier zeker herkenning. Bij de eerste oogwrijf gaat ze hier ook naar bed, of ze krijgt dan direct de fles als ze die nog niet heeft gehad en gaat daarna naar bed. Haar wakkertijden variëren tegenwoordig van 45 min. tot 3 uur. Valt geen pijl uit te trekken. Maar ze valt eigenlijk altijd binnen 5 min. in slaap en ‘s nachts slaapt ze ook 12/13 uur achter elkaar door, dus ik denk dat we het wel goed doen zo. 🙂

9 dagen geleden

Herkenbaar. Mijne is bijvoorbeeld in de ochtend ook al moe na een uur wakkeer zijn, zolang als dat hij het toelaat gaan we nog wel even eten en spelen en wanneer hij echt moe is gaat hij lekker slapen. Meestal probeer ik eerst te kijken of hij toch iets anders wilt maar anders gaat hij gewoon weer slapen, soms slaapt hij niet goed en dan blijft hij moe achter

9 dagen geleden

Herkenbaar! Ze is nu standaard na een uur wakker zijn moe. Hiervoor kon ik daarna haar 'gewone' wakker tijden aanhouden. Nu is ze vervolgens na een uur erna weer moe. Geen peil op te trekken.

9 dagen geleden

Heel herkenbaar! Hier ook constant ogen wrijven, ook na 2u dutje. Lijkt ook alsof ze altijd moe is 😅

6 dagen geleden

Reactie op GekwalificeerdeGolfslag673120

Ja, hier zeker herkenning. Bij de eerste oogwrijf gaat ze hier ook naar bed ...
Dit verschil in wakkertijden hebben wij nu ook. Zelf dacht ik zal vast ook te maken hebben met een sprong of zo. Dat ze meer leert en daardoor vermoeider is.

6 dagen geleden

Ons meisje kon eerder ruim 2 uur op zijn en sliep dan lekker. Nu met de 5e sprong lijken de wakker tijden ook weer iets korter te zijn. Ze is 6 maand.

6 dagen geleden

Ook wrijft zij regelmatig in haar ogen. Ik. Heb weleens begrepen dat als ze dit doen, dat tandjes in aantocht zijn? Maar of dat waar is?