9 Reacties

15 dagen geleden

Welke rapley/kleintjes proberen? Grove stukken goed gaar.. zo gaan ze zelf op ontdekking. Ik begin over 2 weken hiermee! Dan is ze 6 maandjes

15 dagen geleden

Ipv gepureerd dan gewoon stukken eten geven, dat kan vanaf 6 maanden gewoon prima. Op solid starts app/site kan je zien hoe je het veilig aan je kindje kan geven per leeftijd

15 dagen geleden

Even met rust laten. Als ze straks rechtop kan zitten in de kinderstoel kan je beginnen met Rapley. Dat is veel leuker voor ze.

15 dagen geleden

Ik heb precies ook dit probleem! Hij heeft nu geleerd zijn mond dicht te houden als ik een hapje aanbied 😵‍💫 hij vindt nog niks lekker wat ik geef.. kokhalzen etc. Misschien idd ook de rapley methode proberen!

15 dagen geleden

Reactie op Mvnorth

Even met rust laten. Als ze straks rechtop kan zitten in de kinderstoel kan ...
Ze kan al rechtop blijven zitten. Dit gaat ook goed in de eetstoel. Ik denk inderdaad dat ik de rapley methode ga toepassen. Puree’s zijn soms wel makkelijker als we buiten zijn maar dat zien we dan wel

15 dagen geleden

Reactie op LisaLois777

Ik heb precies ook dit probleem! Hij heeft nu geleerd zijn mond dicht te ho ...
Grappig he dat ze nu al zo goed weten wat ze moeten doen als ze iets echt niet willen😅 zoete aardappel en peer ging er eerst goed in maar nu moet ze er echt niks van hebben. Ik ga het morgen in stukjes aanbieden. Hopen dat ze het dan wel lust

13 dagen geleden

Reactie op Zesjuni24

Grappig he dat ze nu al zo goed weten wat ze moeten doen als ze iets echt n ...
Ik heb vandaag broccoli stronkjes gegeven maar hij doet het niet in zijn mond 😆 hij knijpt ze fijn en smeert het overal behalve in zijn gezicht. Cracotte doet hij wel in zijn mond, geeft wel een ontzettende plakboel

13 dagen geleden

Sommige kinderen vinden het gewoon fijner uit de hand. Als zij dat wel wat vindt zou ik dat doen . Of soepstengel/maisstengel in hand en wellicht dat ze dan wel de mond open doet voor het hapje.

13 dagen geleden

Hier ook de mond stijf dicht. Geven wel de lepel in haar hand en dan likt ze het er van af. Zodra ze stevig in de kinderstoel kan zitten, gaan we rapley proberen