13 Reacties

9 dagen geleden

Mijn baby heeft exact hetzelfde! Als we haar rond 20:00 op bed leggen, is ze om 23:00 helemaal wakker. Blijft enorm lastig!

9 dagen geleden

Hee hee , mijn dochtertje van 16-06 toevallig haha. Slaapt eigenlijk ook pas echt door vanaf 00:00 uur en soms zelfs later. Dan slaapt ze ook echt wel door tot 10:00. Proberen haar eerder naar bed te doen maar het is een uitdaging aangezien ze idd heel alert is en alles heel interessant vind.

9 dagen geleden

Als mijn zoon in begin veel wakker werd, kon ik hem kalmeren door zijn tutje in digimel te stoppen, werd daar rustig van 🙈

9 dagen geleden

Misschien het laatste slaapje eraf halen?

9 dagen geleden

Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegen aanloopt… mijn zoontje slaapt iedere keer vanaf 20:00 uur en wordt 21:00 uur ongeveer wakker tot 1 uur snachts, dan is mijn energie echt helemaal op. En zelfs in de nacht staat hij vaak nog op voor borstvoeding. Ik probeer laatste dutje hem niet te laten doen, maar hij is dan heel erg huilerig. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen 😓

9 dagen geleden

Reactie op Lisa001

Als mijn zoon in begin veel wakker werd, kon ik hem kalmeren door zijn tutj ...
Waar is dat goed voor? Ken dat niet..

9 dagen geleden

Reactie op nkfb

Waar is dat goed voor? Ken dat niet..
Eigenlijk tegen krampen en vertering, maar zitten kruiden in die zorgen voor rust. Mijn vroedvrouw heeft mij dat aangeraden, zei dat het geen kwaad kom om verschillende keren in te doppen ;)

9 dagen geleden

Volgens mij heet dat een “valse start”. En als ik internet moet geloven kan het een aantal oorzaken hebben. Ondervermoeidheid, oververmoeidheid, slaapassociatie, ongemak/pijn. Hoe zien de slaapjes er verder overdag uit? Hoelaat wordt ze sochtends wakker?

9 dagen geleden

Reactie op raffie24

Hee hee , mijn dochtertje van 16-06 toevallig haha. Slaapt eigenlijk ook pa ...
Maar dan haalt ze dus haal slaap in de ochtend in. Dan snap ik dat eerder naar bed doen niet werkt. Wat nou als je eens probeert om een week om 7 uur op te staan en eerste dutje om 9uur?

9 dagen geleden

Reactie op Reem Al Qaysi

Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegen aanloopt… m ...
Ik zou dat dutje er echt niet afhalen. Je zoon is duidelijk moe. Zo huilerig en na een uur wakker is vaak oververmoeidheid. Kijk naar de wakkertijden en houd die aan tot bedtijd.. Dan zal het denk ik snel beter gaan

9 dagen geleden

Reactie op Reem Al Qaysi

Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegen aanloopt… m ...
Ik zou ook dat laatste dutje er niet afhalen. Wat is nu jullie slaapschema overdag?

9 dagen geleden

Hier hetzelfde, we beginnen onze dag om 9.00 en hij gaat de nacht in om 21.30/22.00. Ik vind het helemaal prima, ook een super alerte baby hier en om 19u de nacht in lukt niet. Nu losgelaten en ervaren veel meer rust. We gaan tegelijk de nacht in en staan samen op. Je hoort het niet vaak dus je kan er flink onzeker worden van al die baby's die om 19u de nacht in lijken te gaan, maar ook dit soort baby's bestaan!

9 dagen geleden

Ja mijn dochter ook van 23-06 die slaapt echt niet van 19.00/07.00 die word ook om 20.30 wakker en laatste flesje en die slaapt dan vanaf 23.00 pas