9 Reacties

één maand geleden

Volg, Zelfde hier, maar dan met kv

één maand geleden

Baby van 8 bijna 9 weken en iedere 3 uur drinkt hij 125 ml moedermelk en begonnen met kunstvoeding bij te geven. Het hysterisch huilen breekt ons wel op maar hij heeft honger en wil dan meteen voeding. Nu maar verschonen en voeding geven omgegooid. Dus eerst voeding geven en daarna verschonen want dan zijn we (hopen we) het gekrijs voor. Vooral in de nachten breekt het ons op. Hij kan huilen totdat hij rood aanloopt en dan maken we ons echt zorgen.

één maand geleden

Borstvoeding kan je vlgm niet te veel geven….daarbij het is warm, niet gek dus dat hij meer en vaker wil drinken in mijn ogen….. Is het geen optie hem gewoon weer aan te leggen als de ontsteking weg is?

één maand geleden

Reactie op Jenni21

Borstvoeding kan je vlgm niet te veel geven….daarbij het is warm, niet gek ...
Ook niet als je het in een fles geeft?.. maar kunstvoeding maak je toch ook warm🙈 De ontsteking is al lang weg gelukkig. En ik leg hem ook wel eens gewoon aan, alleen dan valt hij snel in slaap, en hij drinkt nooit de borst leeg..

één maand geleden

Reactie op Laurahoi

Ook niet als je het in een fles geeft?.. maar kunstvoeding maak je toch ook ...
Lijkt mij niet. Maar je kan even een lactatiekundige vragen of via LLL. Fijn dat de ontsteking weg is. Misschien kan je hem vaker aanleggen en nakolven?

één maand geleden

Het zou ook de 2e sprong kunnen zijn? Herken het wel.. Ook niet vergeten dat na 6 weken je baby een heel ander slaappatroon krijgt. Ik hou zelf de routineschema’s aan van slaaptipsvoorbaby’s, heb het idee dat het sinds dien beter gaat. Niet teveel, niet te weinig slaap overdag. Hier net de 6 weken regeldag erop zitten, verwacht de tweede sprong binnenkort. Kon dit bij mijn eerste kindje altijd mega goed merken in zijn humeur, maar ook eet en slaapgedrag.

één maand geleden

Reactie op Annie1979

Baby van 8 bijna 9 weken en iedere 3 uur drinkt hij 125 ml moedermelk en be ...
Pohhh dat huilen / krijsen tot rood aanlopen is gewoon eng. Haal adem kind, gaat ook door merg en been😟

één maand geleden

Reactie op FCE.93

Het zou ook de 2e sprong kunnen zijn? Herken het wel.. Ook niet vergeten ...
De 6 wekenregeldag.. bestaat die ook al? Onze meid is bijna 6 weken maar gisteravond en vandaag echt drama met onze dochter. Team no sleep overdag, ineens ook weer meer willen drinken, heel erg huilerig,drammerig en vraagt veel aandacht!

één maand geleden

Voor kramp raad ik je sab simplex aan! Heeft hier echt goed geholpen, mijn dochter van 7 weken krijgt de druppels standaard dagelijks en heeft gelukkig maar 3 keer in haar leventje echt kramp gehad!