5 Reacties
9 dagen geleden
Toevallig heb ik dit ook gehad een aantal weken geleden.. hier is het ook zo uit het niets begonnen en ook weer opgehouden. Wat het is geen idee. Heb op het moment ook wel gedaan wat nodig was. De kleine sliep bij mij, ik wiegde hem ook. Ik hoop dat het snel over gaat. Nog even door bijten.
9 dagen geleden
Hier ook paar keer 'krijsend' wakker als ze net aan de nacht begonnen is. Eerste reactie was elke keer haar er uit halen en knuffelen, voeden, troosten o.i.d.
Inmiddels geef ik speentje terug, hand op buik en hoofdje en dan valt ze toch na paar minuten weer opnieuw in slaap.
Soms herhaalt zich dit 3x tussen 19u en 22:30, maar dan rest van nacht niet meer.
Weet niet of bij jou vergelijkbaar is en wat je nu doet?
(Dit deed ze rond de 3maanden ook bij slaapjes overdag, moesten we haar ook vooral niet oppakken, want dan was ze echt ontroostbaar. Blijkbaar doen ze dit dan half in hun slaap en als wij haar dan oppakte werd ze helemaal wakker zonder dat ze dat wilde).
9 dagen geleden
Hier ook zo… langste slaapje wat ze doet is 45 min. Echt verschrikkelijk.. ze is zo moe maar wilt gewoon niet slapen