2 Reacties

één dag geleden

Neeee kan helemaal geen kwaad. Ons zoontje heeft dit gedaan toen hij nog heel klein was en die fontanel nog helemaal open was. Hij lag er toen ook helemaal tegenaan te boinken (en maar huilen en hard huilen…. Dat was niet uit pijn, wel uit schrik.) ik ben toen zelfs naar de huisarts geweest in de avond en die zei mij; een baby kan met zijn of haar eigen kracht echt niks aanrichten bij zichzelf. Het idee is voor jezelf inderdaad niet fijn. Ik heb vanaf het begin een gruwel voor die fontanellen, maar ben er met m’n kin al zo vaak tegen aan gebotst… het kan echt geen kwaad. Er zitten nog vliezen onder de huid die de hersenen nog beschermen. Dus nogmaals; dit, tegen de spijlen aan liggen ermee, kan echt geen kwaad!

één dag geleden

Reactie op ikwordmoederx

Neeee kan helemaal geen kwaad. Ons zoontje heeft dit gedaan toen hij nog he ...
Oh en 2 weken geleden heeft hij het weer gedaan toen ik hem even kort in de cosleeper had gelegd. Hij slaapt daar allang niet meer in, maar ik moest even snel wat pakken haha toen lag die dus ook met z’n hoofd, op de plek van de fontanel, tegen een spijl aan te duwen. Weer huilen, maar dat kunnen ze hebben.