6 Reacties

6 maanden geleden

Zelf nooit gedaan maar ook paar keer gezien en leek mij ook ideaal! Haha. Las ook bij eentje dat je kind dan tussen 8 en 9 mee mag met een rondje over de camping met de eigenaar. Kun je zelf nog even rustig opstarten of uurtje uitslapen. Sprak me wel aan 😅. Ik lees even mee voor ervaringen van anderen die het daadwerkelijk hebben gedaan!

6 maanden geleden

Hoi, wij zijn net paar weken terug van kleinschalige glamping met ons kindje van 1 en bijna 4. We hebben de 2 weken niet volgemaakt. Alle mensen met kleine kinderen waren er dus onder de 4 en die 1jarige zaten zo te krijsen. Wij sliepen in een tent en het was hard werken + veel te heet. Maar ik had vooral last van andermans kinderen. Het was ons te kleinschalig, iedereen sprak met elkaar en zag alles van je. Eten stelde geen fluit voor.. en allemaal veel te enthousiaste ouders🙈

6 maanden geleden

Reactie op XLMN

Hoi, wij zijn net paar weken terug van kleinschalige glamping met ons kindj ...
Welke camping zaten jullie? Wij staan op het punt een camping met peuterweken te boeken maar twijfel nu een beetje haha. We willen 1 week gaan en dan nog 1/1.5 week ergens anders gewoon met ons gezin. De peuterweken spreken ons juist aan zodat er genoeg speelmaatjes zijn voor onze dochter (dan bijna 3) en het goed is voor haar "social skills"

6 maanden geleden

Reactie op C1901

Welke camping zaten jullie? Wij staan op het punt een camping met peuterwek ...
Wij waren bij glamping place de la famille in de Dordogne. Onze dochter van bijna 4 vond het een groot feest want zij had idd echt vriendinnen en er was veel te doen. Maar de vriendin stond ook elke ochtend aan de tent en mijn dochter wilde alleen maar doen wat zij gingen doen, terwijl wij als gezin op vakantie zijn. Ze was ook helemaal uitgeput want ze wilde alleen maar spelen. Tuurlijk hadden we ook een rust moment voor haar, maar in de tent was t 40 graden. Ik denk dat je met max. 1 week echt goed zit. En of het iets voor je is durf ik niet te zeggen. Maar wij misten op die glamping echt een goed restaurant, flexibiliteit (broodjes doorgeven dag ervoor voor 5 uur, avondmaaltijd die dag voor 10 uur aangeven pff) voor mij is dat geen vakantie, ik wil in t moment bepalen. Het was er ook bloedheet. Geen privacy en je hoort alles van iedereen. Werd steeds wakker van andere kinderen snachts + heel onstuimig snachts daar met onweer. Mijn tip: ga lekker naar een vakantiepark in NL waar je met je huisje (airco!) op een veld met speeltoestel staat. Soms hoef je t niet ver te zoeken. Of ga naar een Sandaya glamping.

6 maanden geleden

Ohhhh nou dat klinkt niet heel positief 🫣. Hopelijk hebben jullie toch nog wel een fijne tijd gehad. Zijn er toevallig nog mensen met wel een positieve ervaring? 😅