19 Reacties

vorig jaar

Volg! Ben ook opzoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer 😃

vorig jaar

Ik wilde van die tegels halen. Met cijfers en figuurtje zeg maar. Zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/p/speelmat-86-delig-puzzelmat/9200000025791125?referrer=socialshare_pdp_androidapp

vorig jaar

Ik zag dat we ook opvouwbare speelkleden zijn zoals deze. Bekijk Schuimmat voor Baby's, Dubbelzijdige Opvouwbare Mat Groot 180 x 120 x 1 cm, Boho-stijl Mat voor Kinderkamer, XPE Schuimmat voor Baby op: https://www.bol.com/nl/p/schuimmat-voor-baby-s-dubbelzijdige-opvouwbare-mat-groot-180-x-120-x-1-cm-boho-stijl-mat-voor-kinderkamer-xpe-schuimmat-voor-baby/9300000183462394?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Iemand ervaring met zoiets? Ik wil hem namelijk weer snel en makkelijk kunnen opruimen

vorig jaar

Reactie op Oktobermeisje

Ik zag dat we ook opvouwbare speelkleden zijn zoals deze. Bekijk Schuimmat ...
Ik las van ervaring van andere mensen dat met zulke kleed baby kan een stukje afbijten dus ik vind het niet fijn

vorig jaar

Wij hebben deze. Heel blij mee. https://www.snoozzz.com/speelkleed-baby/

vorig jaar

Reactie op Lana_vdz

Ik wilde van die tegels halen. Met cijfers en figuurtje zeg maar. Zoiets al ...
Ik heb er zo een. 2 eigenlijk op elkaar. Maar ik vind ze zoooo hard, mn baby z’n hoofdje stuitert als die hem laat vallen oid 🥲😭

vorig jaar

Reactie op Ikwordmamavan2

Ik heb er zo een. 2 eigenlijk op elkaar. Maar ik vind ze zoooo hard, mn bab ...
Lol, mag eigenlijk niet lachen, maar hahahah. Ja deze lijken mij het makkelijkst, ook qua schoonmaken enzo

vorig jaar

Love by Lily!

vorig jaar

Zo’n opvouwbare schuimmat heb ik, handig meenemen/ opruimen/ schoonmaken en lekker groot ook (200 x 180 cm). Te koop bij bijvoorbeeld Amazon, Bol, Temu.

vorig jaar

Reactie op Lana_vdz

Ik wilde van die tegels halen. Met cijfers en figuurtje zeg maar. Zoiets al ...
Wij hebben zoiets gekregen bij onze oudste, is echt vreselijk. Op een gegeven moment komen ze er achter dat je alles los kan halen en dan zit je elke avond weer te puzzelen 🙈. Grote foamtegels werken dan beter.

vorig jaar

Reactie op Kikkerdansje

Wij hebben zoiets gekregen bij onze oudste, is echt vreselijk. Op een gegev ...
Oh nee. Dit is dus mijn toekomst 😂😭

vorig jaar

Wij hebben zo’n opvouwbare mat van de ikea. Ideaal om op te liggen en straks om van af te springen. Ik zie zelf niet het nut van hele grote speelkleden als ze kunnen tijgeren gaan ze er toch niet meer op.

vorig jaar

Dit is een investering maarr.. wij hebben er 1 van totterandtumble en i love it!! Super mooie designs en wij rollen hem elke avond weer op.

vorig jaar

Dit hebben wij al 3 jaar.. fantastisch.. picknick gaat ie mee.. op het strand, bbq.. makkelijk inklappen en gaan.. ook voor als ik zelf ergens buiten zwem... Handdoek erop en chillen.. :)

vorig jaar

Reactie op Oktobermeisje

Ik zag dat we ook opvouwbare speelkleden zijn zoals deze. Bekijk Schuimmat ...
Wij hebben al 2 jaar zo’n mat in huis van 180x200cm, echt perfect! Lekker dik en stevig om op te zitten en makkelijk schoonmaken. Gaat ook niet snel kapot door kinderen, onze hond heeft er wel wat diepere krassen in gemaakt met haar nagels maar geen gaten

vorig jaar

Reactie op teti1908

Ik las van ervaring van andere mensen dat met zulke kleed baby kan een stuk ...
Dat gebeurt echt niet zomaar hoor 😅 dat dikke foam krijg je niet makkelijk kapot en een baby al helemaal niet