19 Reacties
vorig jaar
Ik wilde van die tegels halen. Met cijfers en figuurtje zeg maar.
Zoiets als dit:
https://www.bol.com/nl/p/speelmat-86-delig-puzzelmat/9200000025791125?referrer=socialshare_pdp_androidapp
vorig jaar
Ik zag dat we ook opvouwbare speelkleden zijn zoals deze.
Bekijk Schuimmat voor Baby's, Dubbelzijdige Opvouwbare Mat Groot 180 x 120 x 1 cm, Boho-stijl Mat voor Kinderkamer, XPE Schuimmat voor Baby op: https://www.bol.com/nl/p/schuimmat-voor-baby-s-dubbelzijdige-opvouwbare-mat-groot-180-x-120-x-1-cm-boho-stijl-mat-voor-kinderkamer-xpe-schuimmat-voor-baby/9300000183462394?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Iemand ervaring met zoiets? Ik wil hem namelijk weer snel en makkelijk kunnen opruimen
vorig jaar
Reactie op Lana_vdz
Zoiets al ...
Ik heb er zo een. 2 eigenlijk op elkaar. Maar ik vind ze zoooo hard, mn baby z’n hoofdje stuitert als die hem laat vallen oid 🥲😭
vorig jaar
vorig jaar
Reactie op Lana_vdz
Zoiets al ...
Wij hebben zoiets gekregen bij onze oudste, is echt vreselijk. Op een gegeven moment komen ze er achter dat je alles los kan halen en dan zit je elke avond weer te puzzelen 🙈.
Grote foamtegels werken dan beter.
vorig jaar
Reactie op Kikkerdansje
Wij hebben zoiets gekregen bij onze oudste, is echt vreselijk. Op een gegev ...
Oh nee. Dit is dus mijn toekomst 😂😭
vorig jaar
Dit hebben wij al 3 jaar.. fantastisch.. picknick gaat ie mee.. op het strand, bbq.. makkelijk inklappen en gaan.. ook voor als ik zelf ergens buiten zwem... Handdoek erop en chillen.. :)

vorig jaar
Reactie op Oktobermeisje
Ik zag dat we ook opvouwbare speelkleden zijn zoals deze.
Bekijk Schuimmat ...
Wij hebben al 2 jaar zo’n mat in huis van 180x200cm, echt perfect! Lekker dik en stevig om op te zitten en makkelijk schoonmaken. Gaat ook niet snel kapot door kinderen, onze hond heeft er wel wat diepere krassen in gemaakt met haar nagels maar geen gaten