14 Reacties
2 maanden geleden
Oh ik was de handjes van mijn zoon alleen echt in de ochtend en de avond en tussendoor als hij er over heen spuugt 🙈
2 maanden geleden
Ik was zin handjes in de ochtend en wanneer hij ze vies maakt door erover te spugen ee melk op is gekomen of als hij zichzelf heeft gekrabt
2 maanden geleden
Mochten er haren aan der handjes zitten of andere vuiligheid wat zichtbaar is, snap ik dat je het schoon wilt maken. Maar anders echt niet doen. Want het is erg belangrijk dat er ook eens iets van wat vuiligheid in de darmpjes terecht komen 😊.
Het is sowieso al heel slecht om dagelijks een badje te doen, dus meerdere keren handjes poetsen op een dag is niet best voor de huid.
2 maanden geleden
Reactie op Noella91
Zelfde. Anders kan ik wel aan de gang blijven. 😂
Same! Zelfs niet bij me opgekomen om steeds te poetsen! Ook geen doen met een peuter overigens
2 maanden geleden
Niet aan beginnen joh, dan blijf je bezig. Is goed voor het immuunsysteem. Mijn oma zei altijd, vuiligheid aan de handen en de mond in.... schuurt de maag haha.
Nou ik ben er ook groot mee geworden en heb een prima immuunsysteem. Ben niet voor elk wissewasje ziek gelukkig.
Gewoon drogen met een doekje en weer door. Komt ooit een keertje goed 😉
één maand geleden
Ik was het één keer per dag. Dat moet voldoende zijn om de ergste ziekteverwekkers te verbannen.
Je moet het zo zien: je leeft in je eigen ecosysteem. Jij en je baby komen continu in aanraking met goede en slechte bacteriën.
Die krijgt hij allemaal binnen en daar maakt hij afweer tegen. Goede bacteriën helpen daar ook weer bij.
En als hij straks kruipt, gaat hij ook alles opeten, opdrinken, aflikken. Die handen zijn het ergste niet! 😜