29 Reacties

2 jaar geleden

Hoii , ik ga ook bevallen in juni en wil ook graag op vakantie in februari. Ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft naar een warm land ?

2 jaar geleden

Haha, grappig om te lezen. ☺️ Wij hebben vanmiddag een reis geboekt naar Sint Maarten, eind februari. Eind juni uitgerekend. Voor ons is het familiebezoek, maar ik kan je zeggen dat Sint Maarten wel een relax bestemming is. 🥰 Wel is begin maart de Heineken Regatta, wat mogelijk zorgt voor hogere hotelprijzen. Wat voor wensen heb je verder, hoe lang wil je maximaal vliegen bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Wij zijn ook op zoek naar een iets warmere bestemming dan in europa voor februari/maart. Ik loop er alleen echt heel erg tegen aan dat er voor heel veel plekken een negatief advies is vanwege verschillende soorten muggen en andere risico’s als je zwanger bent.. hierdoor vallen echt heel veel bestemmingen al af helaas.

2 jaar geleden

Reactie op MMarly

Haha, grappig om te lezen. ☺️ Wij hebben vanmiddag een reis geboekt naar Si ...
Oo wat leuk, klinkt goed! Wij hebben niet zoveel wensen eigenlijk. Voor ons is het belangrijkste dat het lekker weer is en dat we niet zoveel hoeven te doen, we willen vooral relaxen. Misschien een all inclusive ergens🙊Aantal uren vliegen is niet zo belangrijk😊

2 jaar geleden

Ik volg ook! Ik vind Egypte ook een beetje tricky mocht er iets zijn met ziekenhuizen etc. Wij dachten daarom aan de canarische eilanden, al trekt dat me persoonlijk niet heel erg. Maar dan gaan we echt voor de ontspanning en de zon

2 jaar geleden

Reactie op Sanne1806

Oo wat leuk, klinkt goed! Wij hebben niet zoveel wensen eigenlijk. Voor on ...
Kaapverdië, Canarische eilanden, ABC-eilanden, Mexico zoiets..? Ik vond Dubai en Abu Dhabi ook erg leuk in de winter, maar er was veel te doen. Stranden vond ik er niet zo gezellig uitzien, maar de meeste hotels hebben een heerlijk zwembad. Let wel op met DEET in geval van muggen, max. 30%. 🙂☀️

2 jaar geleden

Reactie op Sanne1806

Oo wat leuk, klinkt goed! Wij hebben niet zoveel wensen eigenlijk. Voor on ...
Wij hebben precies dezelfde wensen :-). Ik zat te kijken naar de Canarische eilanden maar daar kan het weer mee- of tegenvallen in die periode dus ik denk nu dat ik een last minute boek. Als het daar dan geen mooi weer is mss toch de Cariben.

2 jaar geleden

Reactie op MMarly

Kaapverdië, Canarische eilanden, ABC-eilanden, Mexico zoiets..? Ik vond Dub ...
Ik hoorde dat Kaapverdië word afgeraden in verband met dengue. Maar geen idee hoe groot het risico is.

2 jaar geleden

Alle tips zijn welkom! Wij willen ook heel graag nog op vakantie.. kwam nu zelf ook uit op Tenerife.. maar wil bij voorkeur ook echt zon 🙈

2 jaar geleden

Wij gaan in januari naar Miami. Dat is wel veilig qua zika etc en gezondheidszorg gewoon goed enz. Curaçao is ook een goede optie.

2 jaar geleden

Wij zijn vorig jaar naar Cyprus geweest, dat was ook echt heerlijk!

2 jaar geleden

Wij zijn net terug uit Thailand, 4 weken doorheen gereisd. In overleg met de reizigers verpleegkundige en verloskundige kon dit prima! Wel blijven smeren met deet 30% maar er is dus nog best veel mogelijk als je graag ook iets verder weg wilt gaan.

2 jaar geleden

Reactie op manonn1996

Wij zijn net terug uit Thailand, 4 weken doorheen gereisd. In overleg met d ...
Vind ik toch wel een ding. Thailand ook uitgezocht want wilde graag heen (al vaker geweest overigens) maar wel zika, dengue malaria (bepaalde gebieden) en gezondheidszorg niet overal even goed natuurlijk (Bangkok wel ja maar als je echt reist, kom je ook bij hele andere gebieden waar je liever niet in t ziekenhuis terecht komt). Maar wel fijn dat jullie t toch gedaan hebben! Ik zou graag willen maar durf Thailand / Azië nu niet aan, gekozen voor Florida nu en Curaçao

2 jaar geleden

Wij hebben curacao geboekt voor eind januari, weer zou goed moeten zijn en een kindvriendelijk hotel gevonden (gaan met onze dochter) met shuttles naar verschillende stranden. Nog nooit geweest maar het ziet er veelbelovend uit 😁

2 jaar geleden

Reactie op SHY2021

Wij hebben curacao geboekt voor eind januari, weer zou goed moeten zijn en ...
Leuk!! Wij gaan in april (is het plan)..

2 jaar geleden

Dit volg ik even. :) voor ons zelfde wensen maar dan in maart!

2 jaar geleden

Is curacao wel veilig ivm met het zikavirus? Ik lees namelijk dat het niet word afgeraden maar dat er wel kans is op besmetting. Zou anders in februari heel graag naar Curaçao gaan! :)

2 jaar geleden

Bij ons eerste kindje gingen we eind februari naar Tenerife, konden toen ook lekker op het strand liggen en prima reistijd! Kan ik zeker aanraden! Persoonlijk zou ik niet naar de ABC eilanden gaan of andere tropische oorden ivm Zika/Dengue etc, hoewel de kans klein is zou ik het er toch niet om willen riskeren.

2 jaar geleden

Wij zijn net terug van onze vakantie in Kaapverdië. Geen enkele mug gezien! Het weer was er echt perfect ☀️! Er is weinig te beleven, maar als je dus puur voor de ontspanning even lekker erop uit wilt en zonzekerheid wilt hebben, is het voor 8 daagjes een aanrader ☺️!

2 jaar geleden

Reactie op Lumi17

Is curacao wel veilig ivm met het zikavirus? Ik lees namelijk dat het niet ...
Ik heb zelf 3 jaar op Aruba gewoond.. maar genoeg zwangeren vriendinnen daar om mij heen gehad waar niks aan de hand was hoor! Nooit gehoord ook van collega’s en kennissen.. Zou je daarom niet druk maken hoor!!