9 Reacties

19 dagen geleden

Even op bezoek bij anderen met je zoontje? Dat doorbreekt je sleur gevoel. Even wat leuks verzinnen. Succes!

19 dagen geleden

Oh herkenbaar hoor! Ik laad ook zeker op van mijn werk ondanks de korte en onderbroken nachten. Het is zoveel meer werk als iedereen thuis is. Wij hebben de baby gister toch naar de opvang gedaan, zodat we in ieder geval met de oudste lang het bos in konden om op te laden. De oudste sliep overigens als een blok toen hij baby was tijdens oud en nieuw terwijl er buiten karbid werd afgeknald, dus wellicht die van jou ook wel. Verder als tip misschien even een dagje voor jezelf plannen dit weekend?

19 dagen geleden

Ik vind het juist heerlijk! Van de 4 opvangdagen hebben we er maar 1. Hele dag beetje hangen. Doordat ze verkouden is slaapt ze ‘‘s nachts niet zo lekker. Nu hoef ik even niet aan te staan op werk. Maar na de vakantie geniet ik ook weer enorm van die 15 kids in mijn klas en het feit dat zijn dan op de opvang is.

19 dagen geleden

Herkenbaar, ook in het onderwijs en een vriend die door moet werken. Is fijn met mn dochter en ook pittig om het alleen te doen, ben ook erg moe

19 dagen geleden

Ik vind het ook helemaal niks! Ons ritme is he-le-maal weg, vind het vreselijk. Kan niet wachten tot 2 januari en de dagen weer normaal gaan zijn.

19 dagen geleden

Laat je vriend even wat doen met je zoontje op de dag dat hij vrij is. Gewoon aangeven dat je even zelf tijd nodig hebt en dan ga je lekker wat doen wat je leuk vind.

19 dagen geleden

Reactie op mz1986

Laat je vriend even wat doen met je zoontje op de dag dat hij vrij is. Gewo ...
En dan doe je daarna nog even een dutje om bij te tanken.

19 dagen geleden

Jouw saaie leven is een anders droom. Zo denk ik vaak als ik een beetje een sleur voel van ; weer het zelfde rondje Appie Heijn. Alles gaat voorbij, slaap regressie, sprongetjes. Maar ook de tijd, veelste snel. Mindset is key. Miss kan je lekker even buiten wandelen als de baby slaapt en je partner thuis is.

18 dagen geleden

Hier beetje hetzelfde... Vakantie voor de oudste, baby heeft een lastige periode, manlief heeft een hele lijst klusjes die ie voor 2 dec af wil hebben en ik ren me rot om iedereen happy te houden in een soort ritme. Na 3 dagen heb ik het opgegeven en sindsdien gaat het beter 🤭 ik doe uitjes met de kids, ga vroeg naar bed in de avond en pak een uurtje rustig bank hangen voor iedereen wakker wordt in de ochtend. Uitgebreider koken (ook voor baby in de vriezer), spelletjes met de oudste, pyjama ochtenden. Ik kan hier prima aan wennen al is het heel anders dan de afgelopen jaren en nu de echt baby fase voorbij is. Mindset is key 🥰