24 Reacties

één maand geleden

Je kan eens op vinted kijken.. heb ik er ook 2 vandaag als nieuw en niet duur

één maand geleden

Ik heb ze voor mijn tweeling idd ook op Vinted gehaald. Even uitgewassen gewassen in de wasmachine. Et voila

één maand geleden

Ik heb die van ons besteld op Little-XO. Daqr kun je het nestje zelf samenstellen en ze zijn nog redelijk betaalbaar vergeleken met sommige webshops🤗

één maand geleden

Reactie op rosalie2223

Hier zijn er een hoop in de aanbieding, ook de babynestjes van Jollein. ht ...
Sorry ik zie dat de link uitkomt bij 1 specifieke kleur, maar je kunt op deze website heel veel verschillende vinden.

één maand geleden

Ik heb een goedkope bij de wibra gehaald

één maand geleden

Leuk babynestje. Ik heb net stof gekocht om zelf te maken. Weet niet of je een naaimachine hebt, maar moeilijk is het niet.

één maand geleden

Aanvulling: stof is door de jaren heen duur geworden dus dat maakt denk ik dat babynestjes best duur worden als de arbeid er ook in verrekend moet worden.

één maand geleden

Wij hebben een doomoo misschien niet de goedkoopste maar ik vind dat ademgedeelte een pre! Heb het ook zelf getest, ademen door dat deel of door het gewone stuk stof. Dat adem deel is echt goed door heen te ademen zonder moeite. Vind ik erg belangrijk, het hoeft maar 1x fout te gaan….

één maand geleden

Vinted?

11 dagen geleden

Ik zou de lidl in de gaten houden. Heb daar een schattig babynestje vandaag voor 15 euro. Anders vinted.

11 dagen geleden

Heb je een voedingskussen? Anders even wieglaken erover doen en dan heb je een babynestje (voor niks!!)

11 dagen geleden

Hen je niet nodig. Zijn mogelijk zelfs gevaarlijk.

11 dagen geleden

11 dagen geleden

Doomoo, super zuurstofdoorlatend✌🏼

11 dagen geleden

Lieffies heeft hele leuke!

10 dagen geleden

Reactie op Jenni21

Wij hebben een doomoo misschien niet de goedkoopste maar ik vind dat ademge ...
Precies en vind dat wikkelband ook super handig, ik ben ook blij mee

10 dagen geleden

Heb je een voeding kussen ? Dan kan je een zogeheten relax hoes bijv.van meyco voor €18 halen en daar een nestje van maken. Multifunctioneel dus :)

10 dagen geleden

Reactie op bibi_

Lieffies heeft hele leuke!
Maar niet bepaald goedkoop zoals ze vraagt haha