28 Reacties

11 dagen geleden

Ik volg ook even! :)

11 dagen geleden

Ik heb 2 jaar geleden heel veel baat gehad bij de voetbalbroekjes. Misschien kun je er wat mee!

11 dagen geleden

Volg!:)

11 dagen geleden

Ik heb deze broek vorige week ontdekt, ik draag ze nu al eventjes en er zit ook al een zwarte in mijn vluchtkoffer! Het is geen zwangerschapsbroek dus ik kan hem daarna ook gewoon nog aan wat fijn is. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1138003003.html

11 dagen geleden

Ik heb simpele pyama jurken mee voor het daadwerkelijk persen, maar draag hieronder een voedingsbh. Ik loop liever met een simpel topje en iets van een broek of rok, gezien een broek niet handig is omdat ik ga moeten omkleden is de gedachte dat als ik mijn pyama jurk uit wil dat ik dan gewoon een sarong of een xl hydrofiel doek om me heen sla om niet naakt te lopen

11 dagen geleden

Voor kleding tijdens de bevalling, (als het überhaupt aanblijft 😅) hebben ze bij de Wibra lange pyjama tshirts met knopen. Dus kan je baby lekker op en aan de borst met deze kleding. Voor na de bevalling heb ik postpatrum onderbroeken van Noppies in huis gehaald (zit lekker hoog en "strak")en topjes om makkelijk te voeden van Noppies en dunne lange en korte pyjama broeken met T-shirt van de H&M met voedings opties.

11 dagen geleden

Ik ben naar het ziekenhuis gegaan in een joggingbroek en trui. Broek is meteen uitgegaan en heb in de boxershort van mijn vriend gelopen😂 want daar past goed je kraamverband in. Trui aangehouden daarna gewoon heerlijk een mouwloos shirtje want je krijgt het warm genoeg. Ergens halverwege vraag me niet waar is alles uitgegaan🤣. Uit het ziekenhuis weer in mijn joggingbroek met een nachthemd, ga nu voor na de bevalling gewoon een jurkje mee nemen die ik nu ook draai

11 dagen geleden

Ik ging naar het ziekenhuis in een legging en een hemdje. Vliezen braken na een uurtje in het ziekenhuis, toen ging m’n legging/ondergoed uit. En na m’n bevalling pyjama broek aangetrokken met een hemd. Niet teveel moeite in steken. Trui meenemen voor als t daar koud is en lekkere warme sokken.

10 dagen geleden

Ik heb deze gisteren besteld! Ben benieuwd

9 dagen geleden

Reactie op lot333

Ik heb deze broek vorige week ontdekt, ik draag ze nu al eventjes en er zit ...
Kreukelt deze niet heel erg? Ik heb een hekel aan strijken haha.

9 dagen geleden

Als je weet dat je in het ziekenhuis moet bevallen en je vind het niet erg er wat geld aan uit te geven zou je dit kunnen doen: https://hetbevallingsjurkje.nl/bamboo-black-ziekenhuisproof/ Ik ben thuis bevallen, had gewoon een sportbh aan volgens mij, dat vond ik prettig, verder ging ik steeds onder de douche en er weer onder vandaan. Dus veel te veel gedoe om steeds aan te kleden…

9 dagen geleden

Ik heb deze voor na de bevalling. Is met een band die je kan omslaan. En een niet te dikke stof dus lijkt mij ideaal na de bevalling in Juni. Zo een had ik ook na mijn 1e bevalling vond ik toen ook erg prettig. Misschien heb je er wat aan. :)

9 dagen geleden

Reactie op Inmiro

Ik heb deze voor na de bevalling. Is met een band die je kan omslaan. En ee ...
Ohja een tip, als je op Instagram zoekt op gina tricot krijg je vaak bij influencers kortingscodes van 20%.. :)

9 dagen geleden

Ik had gewoon een lang zwart pyjama shirt aan van de primark.

9 dagen geleden

Reactie op Jel34

Ik heb deze gisteren besteld! Ben benieuwd
Deze heb ik in het zwart. Blij mee, denk dat ie fijn gaat zijn!

8 dagen geleden

Pyjama bij Primark en slaapjurk bij Hema!

8 dagen geleden

Reactie op Blink182

Deze heb ik in het zwart. Blij mee, denk dat ie fijn gaat zijn!
Ah top! Fijn om te horen!

8 dagen geleden

Reactie op MD123

Kreukelt deze niet heel erg? Ik heb een hekel aan strijken haha.
Na het wassen even uithangen en dan zitten er geen kreukels in!

8 dagen geleden

Ik heb bij Bonprix vandaag een korte pyjama besteld, bovenkant met knoopjes. Bij de action hebben ze momenteel zachte broekjes in de folder, die heb ik voor na de bevalling. Heb ook een gewoon nachthemd van de Hema. Denk dat ik nog even ga kijken bij de Wibra / Primark voor lange shirts. ben 13 juni uitgerekend dus ik verwacht dat het dan wel aan de warme kant is en dat veel kleding uit zal gaan tijdens de bevalling.

8 dagen geleden

Ik had bij de vorige bevalling in het begin een oud wijd nachthemd aan en ben uiteindelijk naakt geëindigd. Daar zou ik niet te veel moeite voor doen. Je kunt bijv. ook een wijd donker shirt aantrekken van je partner indien van toepassing. Na de bevalling ligt het er aan of je wilt voeden of niet. Ik vind de voedingsnachthemden van C&A fijn. Is een soort wikkeltop waar je zo je borst uit haalt, scheelt knoopjes los en vastmaken. Heb er een paar via Vinted. Verder voedingsbh's en (wasbare) zoogcompressen. Bij Zeeman heb je Mady onderbroeken (koop 1 of 2 maten groter), die zijn handig om kraamverband in te doen. Verder zou ik na de bevalling makkelijke kleding kiezen, kan ook bijv. een zwangerschapsjoggingbroek zijn en een makkelijk (voedings)shirt zijn. Ik heb de eerste tijd nog deels in mijn zwangerschapskleding gelopen. Zit comfortabel en je bent toch niet meteen weer in de plooi.