19 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de bugaboo fox 5 vandaag besteld bij de Babydump.
20% korting + een gratis tas erbij.
2 jaar geleden
Ik heb bij babydump een dubatti gekocht dit weekend met 10%korting en gratis box erbij
2 jaar geleden
Komende donderdag bij prénatal! Alle black deal acties plus nog een percentage extra korting, afhankelijk van hoeveel je uitgeeft. Kan oplopen tot 15% extra kassa korting! Geldig op alles wat je koopt, dus een soort staffel korting op je bon erbij. Maar je moet wel een afspraak dus even kijken of er een bij je in de buurt zit en of er nog plek is! Zeker de moeite waard want normaal is er nooit dubbele actie!
2 jaar geleden
Babyland heeft hele scherpe prijzen! Ook de nieuwe kinderwagens hebben hier goede prijzen
2 jaar geleden
Reactie op Annbl91
Wat top! Maar ik zie dit nergens online? Hoe zit het en waar kan je afspraa ...
Je kan via de folder op de link klikken (laatste pagina volgens mij) of helemaal naar beneden scrollen en op personal shop klikken via de website!
2 jaar geleden
Zelf heb ik afgelopen zaterdag een maxi cosi plaza plus kinderwagen gekocht en de maxi cosi 360 auto stoel met onderstel. Alles bij de prenatal want die hebben laagste prijs garantie wat betekend dat als je het ergens anders goed koper vind dat ze de prijs aan passen. Dit scheelde bijna 300 euro
2 jaar geleden
Reactie op xjaanaa
Dames, ik wil ook echt een deal doen en zie op Babydump de Joolz...
Maar ik ...
Toen ik zwanger van was onze eerste, gaven ze bij prénatal aan dat je altijd retour mag brengen als het mis gaat! Of dit ergens anders ook zo is, weet ik niet
2 jaar geleden
Reactie op Jenni21
Dit staat bij klantenservice

Wij hebben afgelopen zaterdag een Uppavista op “reservering” gezet bij Babypark op advies van de medewerker. Zo zetten de levering dan pas op maanden later. En als de zwangerschap misloopt mag je altijd annuleren. Sowieso betaal je pas bij het afleveren.
2 jaar geleden
Reactie op xjaanaa
Dames, ik wil ook echt een deal doen en zie op Babydump de Joolz...
Maar ik ...
Ik heb afgelopen weekend (nu 9 weken) zo goed als alles aangeschaft, elke babywinkel neemt als de zwangerschap niet oké verloopt (zelfs al staat het thuis zeiden ze bij babydump) komen ze het gewoon halen en nemen ze het mee, er is niets zo onzeker of zonder garanties dan bij een zwangerschap... dus daar zijn ze eigenlijk altijd wel flexibel in. Bij babydump hebben ze de laagste prijs garantie dus mocht je het elders goedkoper zien krijg je het bij hun voor die prijs ook mee!
2 jaar geleden
Reactie op LoraineG1991
Ik heb afgelopen weekend (nu 9 weken) zo goed als alles aangeschaft, elke ...
En dat geld tot 2 weken na levering thuis!
2 jaar geleden
Reactie op xjaanaa
Ik heb dan ook maar de kinderwagen aangeschaft. Met idd de retourgarantie. ...
Jaa de zekerheid heeft niemand maar daar moeten we maar niet te snel van uit gaan! 😀 gewoon lekker genieten ♡