6 Reacties

vorig jaar

Herkenbaar, ik heb ook een flubber buik, vreselijk. Inderdaad net of je een aantal maanden zwanger ben. Ben nu begonnen met een BBB programma, hopelijk wordt het dan beter.

vorig jaar

Hier ook nog een flinke (opgezette buik) als ik m鈥檔 buikspieren op een goeie manier aanspan kan ik hem wel goed intrekken. Loop zelf bij de fysio en heb een flinke diastase. Zij gaf aan dat dat een oorzaak kon zijn. Ben nu bezig onder haar begeleiding mijn buikspieren weer te trainen in de hoop dat het weer weg gaat trekken. 馃槄
Zelf niet heel erg last van maar lijkt alsof je misschien vocht vasthoudt (of het echt zo is kan ik niet beoordelen zo natuurlijk ;)). Drink je veel water? Lekker met de kinderwagen wandelen en lekker zweten doet wonderen! Maar ik weet niet of dit het natuurlijk is bij je hoor... Mijn buik is ook nog lang nirt zoals hij was, 18 kg aangekomen en na de zwangerschap 8 kwijt. De laatste 10 blijven hangen maar dat waren denk ik ook alle extra ijsjes en snacks in de zwangerschap hahaha 馃檲馃檲

vorig jaar

Reactie op cavado

Hier ook nog een flinke (opgezette buik) als ik m鈥檔 buikspieren op een goei ...
Ik ben sinds een paar weken bezig met mijn diastase en ik merk echt heel veel verschil. Het slappe vel is niet ineens strak maar mijn buik is wel veel platter/minder bol

vorig jaar

Op YouTube staan heel veel filmpjes met oefeningen voor als je een diastase hebt

vorig jaar

Klinkt als een diastase. Kun je oefeningen voor doen en duurt meestal een paar maanden tot een jaar tot het herstelt. Ik heb het laten checken bij de fysio en die kan je ook oefeningen meegeven. Zie zelf met oefeningen enorm veel vooruitgang!